Η απόρριψη της ομορφιάς ως δημιουργικό ιδανικό ξεκίνησε όταν η σύγχρονη τέχνη άρχισε να προωθείται από τα τσιράκια της Λευκής Αδελφότητας....
Η ομορφιά σήμερα είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στην τέχνη. Είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στη ζωή, επίσης.
Η ομορφιά έχει λατρευτεί ως η υψηλότερη καλλιτεχνική αξία και έχει δυσφημηθεί ως ειδωλολατρικός πειρασμός. Σήμερα, εν τούτοις, αντιμετωπίζεται απλά από τον κόσμο της τέχνης ως αστεία, βλακώδης και ντεμοντέ ιδέα.
Το γεγονός αυτό καθιστά πολλές τέχνες άσχετες, επειδή η ομορφιά βρίσκεται παντού και τους βασανίζει όλους.
Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που η φωτογραφία, επαγγελματική και ερασιτεχνική, είναι η αληθινή τέχνη της εποχής μας. Η φωτογραφία δεν έχει αντίρρηση για την ομορφιά.
Πολλοί άνθρωποι λένε «μπορεί να μην γνωρίζω πολλά για την τέχνη αλλά ξέρω τι μου αρέσει». Αυτοί οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην αρέσουν τον Πικάσο.
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι μόνο ο πανάσχετος Πικάσο, που ζωγράφιζε μουτζούρες και το έπαιζε καλλιτέχνης, αυτός είναι απλά το πιο διάσημο μηδενικό από μια ολόκληρη σειρά από καλλιτέχνες που έχουν εξαπατήσει τους αφελείς για να μην πω τους Γκοίμ.
Η διεθνής αγορά έργων τέχνης είναι μια προθεσμιακή αγορά: θα αγόραζαν ακόμη και ένα τούβλο αν νόμιζαν ότι θα μπορούσε να πουληθεί περισσότερα χρήματα αύριο από ό, τι το αγόρασαν σήμερα.
Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών, ο Πικάσο ξεκίνησε τις σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Σύμφωνα με την ακαδημαϊκή διδασκαλία του πατέρα του, ανέπτυξε το καλλιτεχνικό ταλέντο του με ένα εξαιρετικό ρυθμό.
Όταν η οικογένεια μετακόμισε στη Βαρκελώνη, στην Ισπανία, το 1896, ο Πικάσο κέρδισε εύκολα την είσοδο στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ένα χρόνο αργότερα έγινε δεκτός ως φοιτητής στη Βασιλική Ακαδημία του Σαν Φερνάντο στη Μαδρίτη.
Έχει αποδειχθεί η αξιοσημείωτη ικανότητα του συμπληρώνοντας μέσα σε μια μέρα τις εισαγωγικές εξετάσεις για τις οποίες χρειάζεται ένας ολόκληρος μήνας.
Καταλαβαίνεται πιστεύω, ότι η βιασύνη τους να τον αναδείξουν κορυφαίο ζωγράφο, δεν ήταν η ευφυία του όπως θέλουν να δείχνουν στον κόσμο… αλλά η υποταγή του στην Λευκή Αδελφότητα όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
Ο Πικάσο, ήταν ένας κακοποιός της τέχνης που προβαλλόταν από την Λευκή Αδεφότητα και τους Ιλλουμινάτοι ως ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης του περασμένου αιώνα – ενω ήταν εντεταλμένος να προωθεί αντίχριστα ποτραίτα, σατανιστικά σύμβολα και Νεφελίμ.
Η Αθέατη γνώση, έψαξε και βρήκε όλα τα κρυφά αλλά και φανερά στοιχεία που απεικονίζουν την Σατανική δραστηριότητα του Πικάσο μέσα από τους πίνακες του.
Αυτός είναι λοιπόν ο περίφημος και διασημότερος ζωγράφος του κόσμου, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ενα υποταγμένο τσιράκι της Λευκής Αδελφότητας που τον έκαναν διάσημο δίνοντας του αξία, δόξα και χρήματα για να προωθήσει μέσα από την υποτιθέμενη τέχνη του τα σχέδια των κοσμοκρατόρων.
[Πηγή]
Το είδαμε εδώ
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε
Η ομορφιά σήμερα είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στην τέχνη. Είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στη ζωή, επίσης.
Η ομορφιά έχει λατρευτεί ως η υψηλότερη καλλιτεχνική αξία και έχει δυσφημηθεί ως ειδωλολατρικός πειρασμός. Σήμερα, εν τούτοις, αντιμετωπίζεται απλά από τον κόσμο της τέχνης ως αστεία, βλακώδης και ντεμοντέ ιδέα.
Το γεγονός αυτό καθιστά πολλές τέχνες άσχετες, επειδή η ομορφιά βρίσκεται παντού και τους βασανίζει όλους.
Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που η φωτογραφία, επαγγελματική και ερασιτεχνική, είναι η αληθινή τέχνη της εποχής μας. Η φωτογραφία δεν έχει αντίρρηση για την ομορφιά.
Πολλοί άνθρωποι λένε «μπορεί να μην γνωρίζω πολλά για την τέχνη αλλά ξέρω τι μου αρέσει». Αυτοί οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην αρέσουν τον Πικάσο.
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι μόνο ο πανάσχετος Πικάσο, που ζωγράφιζε μουτζούρες και το έπαιζε καλλιτέχνης, αυτός είναι απλά το πιο διάσημο μηδενικό από μια ολόκληρη σειρά από καλλιτέχνες που έχουν εξαπατήσει τους αφελείς για να μην πω τους Γκοίμ.
Η διεθνής αγορά έργων τέχνης είναι μια προθεσμιακή αγορά: θα αγόραζαν ακόμη και ένα τούβλο αν νόμιζαν ότι θα μπορούσε να πουληθεί περισσότερα χρήματα αύριο από ό, τι το αγόρασαν σήμερα.
Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών, ο Πικάσο ξεκίνησε τις σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Σύμφωνα με την ακαδημαϊκή διδασκαλία του πατέρα του, ανέπτυξε το καλλιτεχνικό ταλέντο του με ένα εξαιρετικό ρυθμό.
Όταν η οικογένεια μετακόμισε στη Βαρκελώνη, στην Ισπανία, το 1896, ο Πικάσο κέρδισε εύκολα την είσοδο στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ένα χρόνο αργότερα έγινε δεκτός ως φοιτητής στη Βασιλική Ακαδημία του Σαν Φερνάντο στη Μαδρίτη.
Έχει αποδειχθεί η αξιοσημείωτη ικανότητα του συμπληρώνοντας μέσα σε μια μέρα τις εισαγωγικές εξετάσεις για τις οποίες χρειάζεται ένας ολόκληρος μήνας.
Καταλαβαίνεται πιστεύω, ότι η βιασύνη τους να τον αναδείξουν κορυφαίο ζωγράφο, δεν ήταν η ευφυία του όπως θέλουν να δείχνουν στον κόσμο… αλλά η υποταγή του στην Λευκή Αδελφότητα όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
Ο Πικάσο, ήταν ένας κακοποιός της τέχνης που προβαλλόταν από την Λευκή Αδεφότητα και τους Ιλλουμινάτοι ως ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης του περασμένου αιώνα – ενω ήταν εντεταλμένος να προωθεί αντίχριστα ποτραίτα, σατανιστικά σύμβολα και Νεφελίμ.
Η Αθέατη γνώση, έψαξε και βρήκε όλα τα κρυφά αλλά και φανερά στοιχεία που απεικονίζουν την Σατανική δραστηριότητα του Πικάσο μέσα από τους πίνακες του.
ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ
Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΙΚΑΣΟ
ΠΙΚΑΣΟ: ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ILLUMINATI
[Πηγή]
Το είδαμε εδώ
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε