.

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ (μέρος 3ο)

Ψιλά γράμματα για τους Γκέμπελς της αθλιότητας.
Κάποιοι καραγκιόζηδες ενοχοποίησαν τη σχέση Αχιλλέα και Πάτροκλου, ενώ δεν υπάρχει ούτε η θεωρητική πιθανότητα να ήταν ένοχη. Δεν το δέχεται η στατιστική της ανθρώπινης ψυχολογίας....

Σχέση αγαπημένων παιδιών, που τυγχάνουν συγγενείς και μεγαλώνουν μαζί, δεν υπάρχει πιθανότητα να μεταλλαχθεί σε ομοφυλοφιλικό έρωτα.

Ακόμα κι αν ο ένας παρεξηγήσει τη σχέση, αποκλείεται να το αποδεχθεί ο άλλος. Χαλάει η φιλία και τελειώνει το παραμύθι. Δεν υπάρχει ούτε η μαθηματική πιθανότητα να υπάρχει ταυτόχρονη αλλαγή. Καρναβάλια οι σοβαροί άνθρωποι δεν γίνονται και πιο σοβαροί άνθρωποι από τους ήρωες, οι οποίοι αγωνίζονται για τις ιδέες τους, δεν υπάρχουν.

Στην περίπτωση μάλιστα των Επών δεν χρειάζεται καν να το υποθέσεις. Το λέει και η ίδια η Βρισηίδα στο μοιρολόι της για τον Πάτροκλο. Τον θεωρεί αυτό, το οποίο οι Αγγλοσάξονες ονομάζουν “Best Man” και είναι πιο ταιριαστό από τη λέξη κουμπάρος, που χρησιμοποιούν οι σύγχρονοι Έλληνες.

Ήταν ο αγαπημένος κοινός φίλος ενός ζεύγους. Ήταν αυτός, ο οποίος της είχε υποσχεθεί πως θα την πάντρευε με τον φίλο του όταν θα τελείωνε ο πόλεμος. Ήταν ο φίλος του ζεύγους. Αυτήν τη σχέση ενοχοποίησαν οι σύγχρονες αδερφές. Στην εποχή που υπήρχαν μόνον κίναιδοι και οι πληρωμένοι εραστές τους, αυτοί εντόπιζαν Bi έξω από τα τείχη της Τροίας.

Γιατί επένδυσε η Νέα Τάξη στους ομοφυλόφιλους;

Ο ομοφυλόφιλος τους είναι απόλυτα χρήσιμος για την Νέα Εποχή, γιατί την ευνοούν τα χαρακτηριστικά του.Κάτω από ορισμένες συνθήκες μπορεί να λειτουργήσει σαν λαγός. Είναι από τη φύση του υπερκαταναλωτικός και η ιδιομορφία της φύσης του τον κάνει ακραιφνή οπαδό της απόλυτης —σε βαθμό υποχοντρίας— καθαριότητας.

Είναι απόλυτα προσηλωμένος στο γράμμα της μόδας και το ίδιο προσηλωμένος είναι και στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα της αισθητικής. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι μόνον οι πρώτοι, που θα μάθουν ποια θα είναι η μόδα και τι θα φορεθεί —και σε ποιο χρώμα— την κάθε χρονιά, είναι κι αυτοί που θα μάθουν πρώτοι ποια μέθοδος αρωματισμού, αποτρίχωσης, απολέπισης ή καθαρισμού είναι η πιο αποτελεσματική.

Αυτά όλα έχουν την εξήγησή τους. Σ’ ό,τι αφορά το πρώτο —και άρα την υπερκατανάλωση— είναι φυσικό για τον ομοφυλόφιλο να είναι υπερκαταναλωτικός. Γιατί; Γιατί συμβαίνει στη φύση. Ο ομοφυλόφιλος πρέπει να είναι πάντα ντυμένος στο απόλυτο, για τον ίδιο λόγο που ένα παγώνι κάνει επίδειξη των φτερών του.

Γιατί με αυτόν τον τρόπο προκαλεί την προσοχή των θηραμάτων του. Κάνει επίδειξη πλούτου. Στοχοποιεί μη φυσιολογικούς στόχους και αυτό τον αναγκάζει να χρησιμοποιεί μη φυσιολογικά μέσα. Αν για μια γυναίκα αρκεί να δείξει λίγη γάμπα, αφήνοντας μια υπόσχεση για πλούσια προσωπικότητα, για τον ομοφυλόφιλο, που έχει τον ίδιο στόχο, αυτό δεν ισχύει.

Οι γάμπες του δεν ελκύουν ούτε τις μύγες. Αυτός πρέπει να δείξει επώνυμο σακάκι, αφήνοντας μια υπόσχεση για χοντρό πορτοφόλι. Δεν τον ενδιαφέρει αν με αυτόν τον τρόπο έλκει το κατακάθι της κοινωνίας. Τον ενδιαφέρει ότι κάτι έλκει τη στιγμή που η επιλογή του τον περιορίζει στο μη φυσιολογικό.

Έχοντας λοιπόν την ανάγκη να ξοδέψει άπειρα χρήματα στην επίδειξη, σπρώχνει τα πράγματα προς την κατεύθυνση που τον ευνοούν. Έχοντας την ανάγκη να τρέξει, προσπαθεί να μετατρέψει την αγορά σε στίβο. Τον ομοφυλόφιλο δεν τον συμφέρει η στατικότητα. Δεν τον συμφέρει μια σφικτή, μετρημένη, ιδεαλιστική και εγκρατής κοινωνία. Δεν τον συμφέρει μια συντηρητική κοινωνία με σταθερότητα στις απόψεις και στα γούστα της.

Αυτός έχει ανάγκη τα ακριβώς αντίθετα. Έχει ανάγκη το νέο, γιατί αυτό δίνει κίνηση και η κίνηση του επιτρέπει να δείχνει το χρήμα του και άρα να επιδεικνύεται. Έχει ανάγκη το μεταβλητό, το οποίο πρέπει να το αγοράζεις συνέχεια.Έχει ανάγκη να δημιουργηθεί στίβος, ο οποίος θα του επιτρέπει αυτήν την επίδειξη. Εκ των δεδομένων, δηλαδή, ένας ομοφυλόφιλος είναι οπαδός της μόδας. Οπαδός όχι λόγω γούστου, αλλά λόγω ανάγκης.

Οπαδός της καταιγιστικής μόδας. Έχει ανάγκη τη γρήγορη εναλλαγή των τάσεων της μόδας, γιατί μπορεί να την παρακολουθεί και άρα να διατηρεί μόνιμα την καλή βιτρίνα του. Ο ομοφυλόφιλος πρέπει να είναι —αλλά κυρίως να φαίνεται— πλούσιος. Πλούσιος δεν φαίνεται κάποιος, επειδή φοράει ένα πανάκριβο και πανέμορφο πουλόβερ.

Πλούσιος φαίνεται κάποιος, όταν αλλάζει συνέχεια τα πανάκριβα πουλόβερ. Ελάχιστα τον ενδιαφέρει αν αυτά είναι όμορφα ή άσχημα. Έτσι κι αλλιώς η αξία τους είναι εφήμερη και άρα μέσα από τους κύκλους της μόδας το επόμενο μπορεί να είναι κι ομορφότερο.

Ο ομοφυλόφιλος είναι επίσης μανιακός της προσωπικής περιποίησης και βέβαια της σωματικής καθαριότητας. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο και δεν αφορά κάποιους προσωπικά. Θέμα επιβίωσης είναι για την ιδιότητά τους. Οι ομοφυλόφιλοι, είτε θέλουν να το παραδεχθούν είτε όχι, πάντα κινούνται στα πλαίσια του αγοραίου έρωτα.

Με την καθαριότητά τους φιλοδοξούν να διευκολύνουν κάποιον στην απόφασή του να τους εξυπηρετήσει. Να τον δελεάσουν —έστω και ελάχιστα— εφόσον έτσι κι αλλιώς τους απεχθάνεται και αυτό που κάνει το κάνει από ανάγκη και για το χρήμα

Κάνει που κάνει κάτι απεχθές, να μην το κάνουν απεχθέστερο με την προσωπική τους οσμή. Τα σωματικά υγρά και οι οσμές που αναδίδουν τα ανθρώπινα σώματα ξυπνούν μνήμες και αυτό είναι αρνητικό για τους ομοφυλόφιλους. Με τη συνεχή σωματική περιποίηση απαλλάσσονται από κάθε φυσική οσμή και τείνουν προς τη μυρωδιά των πορνών, ώστε οι όποιες μνήμες του θηράματός τους να είναι ευνοϊκές γι’ αυτούς.

Αυτό είναι το ζητούμενο γι’ αυτούς. Να κλείνουν τα μάτια οι πρόθυμοι και η μυρωδιά να τους παραπλανεί. Γι’ αυτόν τον λόγο, ενώ οι ίδιοι είναι καθαροί και αρωματισμένοι, δεν εκφράζουν μια αντίστοιχη απαίτηση από την πλευρά του άλλου. Τα αρσενικά τα θέλουν να μυρίζουν ως αρσενικά. Οι ίδιοι δεν θέλουν να μυρίζουν ως τέτοιοι, γιατί δεν θα αρκούν πλέον τα κλειστά μάτια.

Απλά πράγματα. Το target group τους δεν είναι και ιδιαίτερα απαιτητικό. Όσο κι αν αυτό το οποίο λέμε φαίνεται προσβλητικό, δεν παύει να είναι μια αλήθεια. Η ομοφυλοφιλία, όπως και να την παρουσιάζουν οι λάτρες του politically correct, ποτέ δεν θα πάψει να είναι κάτι το μη φυσιολογικό.

Οτιδήποτε μη φυσιολογικό αναγκαστικά είναι καταδικασμένο να κινείται στο απόλυτο κοινωνικό περιθώριο. Ως εκ τούτου οι εραστές των ομοφυλοφίλων ανήκουν σε μια περιθωριακή κοινωνική μερίδα.

Στην πραγματικότητα είναι ένα μικρό σκαλί, πάνω από την απλή κτηνοβασία.

Κοινή λογική είναι. Εδώ δεν υπάρχει γούστο. Υπάρχει ανωμαλία.

Δεν είναι “μου αρέσουν οι μελαχρινές ή οι λευκές, αλλά πάω καί με ξανθιές καί με μαύρες”. Εδώ μιλάμε για άλλο είδος. Στο ίδιο είδος ανήκουν οι θηλυκοί και οι αρσενικοί άνθρωποι μόνον όταν κινούνται φυσιολογικά. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, πηγαίνουμε σε άλλο επίπεδο ανάλυσης.

Σε ένα ζεύγος, όπου μόνον ο ένας είναι ομοφυλόφιλος, ο άλλος είναι μια παραλλαγή κτηνοβάτη, γιατί ο άνθρωπος είναι επίσης κτήνος. Όταν κάνεις σεξ, όχι επειδή το θέλεις, αλλά επειδή συμφέρει, υπάρχει πορνεία. Όταν κάνεις σεξ με ένα άλλο θηλαστικό, όχι επειδή σε οδηγεί το ερωτικό ένστικτο, αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο, υπάρχει κτηνοβασία.

Είτε λοιπόν αυτό το αδιάφορο σεξουαλικά θηλαστικό είναι μια τετράποδη κατσίκα είτε ένας δίποδος τριχωτός ουραγκοτάγκος είτε ένας δίποδος άτριχος ομοφυλόφιλος, έχουμε κτηνοβασία Κτηνοβάτες επί πληρωμή είναι οι εραστές των ομοφυλοφίλων. Πιο ανώμαλοι από τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους.

Όμως, όπως κι αν παρουσιάσουν την κατάστασή τους, τίποτε δεν αλλάζει. Όπως γράφουν και τα γκράφιτοι στους τοίχους. “Τα σκατά δεν γίνονται λουκούμια, αν τα πασπαλίσεις με ζάχαρη”. Το ίδιο συμβαίνει και με την ομοφυλοφιλία. Όσο κι αν την εξωραΐσουν, παραμένει βαθιά μέσα στο κοινωνικό περιθώριο. Όταν τελειώσουν τα χρήματα του ομοφυλόφιλου, τελειώνουν και τα καύσιμά του.

Μετά, ξανά στα γνωστά στέκια. Δεν είναι τυχαίο που ο κυνηγότοπός των ομοφυλοφίλων πάντα ήταν τα ΚΤΕΛ, τα τσοντάδικα ή οι στρατώνες, όπου βρίσκεις αγροίκους, πεινασμένους και απελπισμένους άνδρες. Τώρα τελευταία —και λόγω παγκοσμιοποίησης— αυξημένη κίνηση έχουν και τα στέκια των λαθρομεταναστών. Οι πιο φτηνοί και αποδοτικοί από τους κτηνοβάτες.

Πρόοδος ήταν για κάποιους από αυτούς τους λαθρομετανάστες ακόμα και το σεξ με άνθρωπο. Πολλοί από τους σημερινούς λαθρομετανάστες, οι οποίοι περιφέρονται ανάμεσά μας, η μόνη σχέση, που άφησαν πίσω στις θρησκόληπτες και θανατηφόρες κοινωνίες τους, ήταν αυτή που είχαν με την κατσίκα του γείτονα. Αυτοί δεν έχουν πρόβλημα να κάνουν σεξ με ομοφυλόφιλους.

Το δίποδο, έστω κι αν ανατομικά δεν είναι όπως πρέπει, τουλάχιστον είναι άνθρωπος. Όταν κάποιος μπορεί και πηδάει από την αγαμία ένα βρομερό γουρούνι, θα το κάνει ευκολότερα με έναν αρωματισμένο Gay. Τέτοιο ήταν και το κτήνος της Πάρου. Αφού έκανε την πρόοδο να επιβιώσει, κάνοντας σεξ με αρσενικά, γέρικα, άτριχα δίποδα, είπε να κάνει την υπέρβαση. Επιχείρησε να έρθει σε επαφή με θηλυκό όν και δοκίμασε να το πετύχει με το πιο αθώο κι αβοήθητο.

Τέτοιοι άνθρωποι είναι οι στόχοι των ομοφυλοφίλων. Σαν κι αυτόν που έσφαξε τον Σεργιανόπουλο. Οι απελπισμένοι, οι φτωχοί, οι αδίστακτοι και οι στερημένοι είναι οι στόχοι τους. Αυτοί, που θέλουν να επιβιώσουν πάση θυσία ή να πετύχουν στη ζωή τους bypass. Να παρακάμψουν τις διαδικασίες και να ζούνε με πλούσια χαρτζιλίκια, χωρίς να δουλεύουν.

Αυτοί, οι οποίοι φτάνουν στη μεγαλούπολη με έναν σάκο —άγνωστοι μεταξύ αγνώστων— και πρέπει να βολευτούν χωρίς χρήματα, χωρίς στέγη, χωρίς γνωριμίες και συστάσεις. Αυτοί, οι οποίοι θέλουν με μέσον να μπουν σε σαλόνια και γραφεία, στα οποία φυσιολογικά δεν θα μπορούσαν να μπουν ούτε ως σερβιτόροι. Τέτοια διαβατήρια εύκολης επιτυχίας μοιράζουν οι ομοφυλόφιλοι και αυτό πρέπει να το δείχνουν με τον πλούτο τους.

Το επιχείρημα ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι πλέον πολλοί και στις επιλογές τους δεν επηρεάζουν την κοινωνική λειτουργία, είναι τουλάχιστον αφελές. Τα υπονοούμενα του τύπου “όλοι οι άνδρες λίγο-πολύ είναι ύποπτοι κρυπτοομοφυλόφιλοι” είναι εκ του πονηρού, για να εξασφαλίζουν άλλοθι στους κτηνοβάτες. Είναι σαν να λένε οι γυναίκες ότι “δεν έχουμε ανάγκη τους άνδρες, γιατί υπάρχουν πολλές γυναίκες”.

Δεν ενδιαφέρουν οι γυναίκες τις γυναίκες. Οι άνδρες τους ενδιαφέρουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τους ομοφυλόφιλους. Δεν ενδιαφέρουν τους ομοφυλόφιλους οι ομοφυλόφιλοι. Οι άνδρες τους ενδιαφέρουν. Όσο περισσότεροι είναι οι ομοφυλόφιλοι, τόσο το χειρότερο γι’ αυτούς, γιατί αυξάνει ο ανταγωνισμός και άρα και οι ταρίφες σε μια πίτα προθύμων κτηνοβατών εξαιρετικά περιορισμένη.

Αναφερόμενοι σε όλες αυτές τις λεπτομέρειες —οι οποίες για άλλους είναι περιττές και για κάποιους άλλους αποκρουστικές— αυτό, το οποίο θέλουμε να κάνουμε, είναι να βρούμε τα πατήματα των ομοφυλόφιλων. Μέσω αυτών να δούμε τα μονοπάτια στα οποία τους βολεύει να οδηγήσουν την κοινωνία, προκειμένου να επωφεληθούν εις βάρος της.

Μόνον αν έχει ο αναγνώστης γνώση των χαρακτηριστικών των ομοφυλόφιλων μπορεί να καταλάβει τα συμφέροντά τους. Μπορεί να καταλάβει τον λόγο που έγιναν οι αγαπημένοι της Νέας Τάξης.Μπορεί να καταλάβει πού θα μπορούσαν να επέμβουν, προκειμένου να επωφεληθούν τόσο οι ίδιοι όσο και τα αφεντικά τους.

Για παράδειγμα, θεωρούμε βέβαιο ότι οι ομοφυλόφιλοι ήταν αυτοί, οι οποίοι έβγαλαν τα ναρκωτικά από το περιθώριο της κοινωνίας και τα έβαλαν στα σαλόνια της. Αυτοί τα έκαναν in και must σε κάποιους συγκεκριμένους κύκλους και κυρίως στα πανεπιστήμια και στον χώρο της μόδας. Γιατί το θεωρούμε αυτό ως βέβαιο;

Γιατί μόνον αυτοί μπορούσαν να έχουν άμεσο κέρδος από αυτήν την πράξη. Αυτοί είχαν κέρδος όχι από τη δική τους χρήση, αλλά εξαιτίας της χρήσης άλλων. Μόνον αυτοί μπορούσαν να τα χρησιμοποιήσουν ως όπλα τους. Τα πανάκριβα ναρκωτικά μειώνουν τις αναστολές των θηραμάτων τους. Γιατί να μην κουβαλάει ένας ομοφυλόφιλος ναρκωτικά. για να τα κάνει δώρο σε άλλους;

Επίσης βέβαιο θεωρούμε ότι ομοφυλόφιλοι είναι οι τσομπάνηδες στα κοπάδια των πανέμορφων γυναικών, που παριστάνουν τα μοντέλα και περιφέρονται στις κοσμικές εκδηλώσεις. Μα, θα πει κάποιος, τι σχέση μπορεί να έχουν οι ομοφυλόφιλοι με αυτές τις γυναίκες; Την ίδια σχέση που έχουν και οι ψαράδες με τα σκουλήκια.

Μεταξύ τους καμία. Το γεγονός ότι οι ψαράδες όλη μέρα τα ψάχνουν και ασχολούνται μ’ αυτά, δεν σημαίνει ότι τα τρώνε. Τα χρησιμοποιούν ως δολώματα. Έτσι βλέπουν τα μοντέλα οι ομοφυλόφιλοι. Πανάκριβα, πολυδάπανα και πανέμορφα δολώματα. Πληρώνουν τα πανάκριβα γούστα τους, συντηρούν τις εξαρτήσεις τους και περιμένουν να αποδώσει η επένδυσή τους.

Οι όμορφες γυναίκες τραβάνε τους άνδρες και κάπου από πίσω περιμένουν και οι ομοφυλόφιλοι να επωφεληθούν. Πώς να επωφεληθούν; Δια της αντιπαροχής. Ο άνδρας θα πάρει το μοντέλο, αλλά θα πρέπει να φροντίσει να περισσέψει κάτι και για τον ομοφυλόφιλο πάροχο. Από αυτήν την αντιπαροχή προήλθε και η έννοια των Bisexual. Άλλη μια εφεύρεση των ομοφυλοφίλων, για να παράσχουν άλλοθι στους κτηνοβάτες.

Για να μην τους κάνουν να αισθάνονται εγκλωβισμένοι ή κοινωνικά στιγματισμένοι, τους αφήνουν να παριστάνουν τους προχωρημένους, τους ψαγμένους. Τους αφήνουν να παίζουν ανάμεσα σ’ αυτό που τους αρέσει και σ’ αυτό που τους συμφέρει. Βάζουν μέσα στην εξίσωση τις παραμέτρους των όμορφων μοντέλων και των ακριβών ναρκωτικών και εύκολα κατασκευάζονται οι Bisexual.

Ο Bisexual κτηνοβάτης, επειδή έχει ανάγκη τα χρήματα για τα πανάκριβα ναρκωτικά, δεν θα απομακρύνεται από αυτούς και ταυτόχρονα —όταν θα κάνει χρήση τους— δεν θα έχει ιδιαίτερες αναστολές και βέβαια δεν θα προβάλει αντιστάσεις. Ταυτόχρονα τα κυκλώματα των ομοφυλοφίλων τού παρέχουν μια συνεχή επαφή με όμορφες γυναίκες, για να μην τον χάνουν κάθε φορά που τον πιάνουν τα υπαρξιακά του.

Όλοι βολεύονται. Το παραμύθι των Bi παρέχει δικαιολογίες. Περνάνε φάσεις τα παιδιά, ανακαλύπτοντας τη σεξουαλικότητά τους. Όπου βλέπει κάποιος Bi, θα πρέπει να ξέρει ότι κάπου εκεί υπάρχουν και πολλά ναρκωτικά και βέβαια όμορφες γυναίκες με χορηγούς.

Αν παρατηρήσει κάποιος τα στατιστικά στοιχεία, θα διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι Bi βρίσκονται σε συγκεκριμένα γεωγραφικά μήκη και πλάτη αυτού του Πλανήτη, επίσης ότι η χαλαρότητα στην αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας παρατηρείται στις κοινωνίες όπου οι ομοφυλόφιλοι έχουν ισχυρή δημόσια παρουσία και σημαίνοντα λόγο στις κοινωνικές εξελίξεις.

Στις κοινωνίες, οι οποίες ήδη έχουν νομοθετήσει όλους τους νόμους, που ευνοούν τους ομοφυλόφιλους. Στις προτεσταντικές κοινωνίες. Στη Σουηδία, στην Ολλανδία, στη Γερμανία αλλά και στη Βρετανία και τις ΗΠΑ. Σε αυτές τις κοινωνίες προάγονται όλα τα φαινόμενα, που τους ευνοούν. Στις κοινωνίες όπου κυριαρχούν συγκεκριμένες επιστήμες και κατά σύμπτωση οι νέοι απελευθερώνονται νωρίς από τα σπίτια τους.

Παναγιώτης Τραϊανός

συνεχίζεται... [τελευταίο]

Το α Μέρος

Το β Μέρος

[Πηγή]

Το είδαμε εδώ