.

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Πως έβριζαν οι αρχαίοι!

Αυστηρώς Ακατάλληλο!
Απολαύστε στα Aρχαία Ελληνικά διάφορες βρισιές, και εκφράσεις των προγόνων μας. Βρίστε στα αρχαία Ελληνικά και κανείς, σχεδόν, δεν θα σας καταλάβει....

Αφόδευε εντός ⟹ Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε  ⟹ Πάρ’ τα πούστη

Ύπαγε γαμηθείναι ⟹ Άντε γαμήσου

Όδευε εις συνουσίαν ⟹ Άντε γαμήσου

Λάβε τους όρχεις ημών ⟹ Πάρ’ τα αρχίδια μας

Εσύ εστί για τον πέο  ⟹ Είσαι για τον πούτσο

Λάβε έναν αυνανιστήν  ⟹ Πάρε ένα μαλάκα!

Κάμνω σε τι, μήτηρ;  ⟹ Τι σου κάνω μάνα μου;

Άλφα τράπεζα πίστεως ⟹ Πρώτο τραπέζι πίστα

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει ⟹ Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου ⟹ Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου ⟹ Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!

Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου  ⟹Γαμώ το μουνί της μάνας σου

Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίγωμα  ⟹Της πουτάνας το κάγκελο!!!

Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι  ⟹Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός)  ⟹ Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)

Έξω κίναιδε εκ της οικίας  ⟹ Έξω πούστη απ’την παράγκα (πρόχειρη κατοικία).

Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα ⟹ Πάρ’ τα μωρή άρρωστη.

Επιμέλεια: Ε-ΡΟΔΙΟΣ

via

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε