.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Βίκυ Πανετσίδου: Θα πρέπει να σηκώνουμε την Ελληνική σημαία ψηλά

Η κορυφαία Καρατέκα τούτη την στιγμή στην Ελλάδα, έφερε άλλο ένα χρυσό μετάλλιο για λογαριασμό της Ελλάδος στο πρόσφατο Κ1 Premier League της Ολλανδίας....

Η Βίκυ Πανετσίδου κουβαλάει το DNA της πρωταθλήτριας και σαν αληθινή πολεμίστρια, μιλάει για το μέλλον του Καράτε στην Ελλάδα, πως θα φτάσουμε σε νέες επιτυχίες και φυσικά οι δικές της φιλοδοξίες που δεν έχουν όρια. Αναλυτικά η συνέντευξη:


Άλλη μία διάκριση σε προσωπικό επίπεδο για εσένα. Θεωρείς πως έχεις πιάσει όλους τους στόχους που είχες στην καριέρα σου η υπάρχουν και άλλα πράγματα που έχεις στο μυαλό σου;

«Θεωρώ ότι έχω πιάσει κάποιους από τους στόχους μου, άλλα όχι όλους.Έχω πολλά στο μυαλό μου τα οποία δεν θέλω να αποκαλύψω γιατί είμαι της άποψης ότι οι πράξεις μιλούν περισσότερο από τις λέξεις.Συνεχίζω την προετοιμασία μου δυνατά και εύχομαι το καλύτερο».


Η τρέχουσα γενιά έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα. Εσύ είσαι και προπονήτρια. Τι βλέπεις για την επόμενη γενιά κι αν θα μπορέσει να πετύχει παρόμοιες διακρίσεις;

«Όντως η νέα γενιά έχει καταφέρει σπουδαίες διακρίσεις και είμαι πολύ χαρούμενη διότι στις εποχές που ζούμε είναι πολύ δύσκολο να βρεις αθλητές που έχουν την υπομονή και επιμονή και γενικότερα την δυνατότητα να ακολουθήσουν τον δύσκολο δρόμο του πρωταθλητισμού. Πιστεύω πως υπάρχουν πολλά ταλέντα στη νέα γενιά που θα φέρουν πολλές και μεγάλες επιτυχίες».


Τα πλάνα σου για το επόμενο διάστημα;

«Τα πλάνα μου για το επόμενο διάστημα είναι πολύ δυνατές προπονήσεις,ένα ακόμη Καράτε 1 στο Ντουμπάι τις επόμενες ημέρες και έπειτα το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αρχές Μαΐου στη Γαλλία».


Ένα μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στους Έλληνες μέσα από τις διακρίσεις που έχεις πετύχει;

«Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας ο πρωταθλητισμός είναι μια τεράστια αξία και εμείς οι αθλητές θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να σηκώνουμε όσο ψηλότερα γίνεται την Ελληνική Σημαία».

[Πηγή]

Το είδαμε εδώ