.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

«Μεθοδεύουν γκριζοποίηση της Θράκης»



Για μεθόδευση που οδηγεί στην «γκριζοποίηση και διχοτόμηση της Θράκης» καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας ο καθηγητής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, Γεώργιος Π. Παύλου, με αφορμή το δρομολογούμενο πρόγραμμα που αφορά την «εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη» και προβλέπει, μεταξύ άλλων, την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα σχολεία της Θράκης.
Το υπουργείο Παιδείας, καταγγέλλει ο καθηγητής, «μεθοδεύει βήμα προς βήμα την τουρκοποίηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα σχολεία και τα νηπιαγωγεία της Θράκης», καθώς βάσει του προγράμματος, για την υλοποίηση του οποίου θα διατεθούν 10 εκατ. ευρώ, ενώ έχει ήδη γίνει πρόσκληση στα ΑΕΙ της χώρας ώστε να υποβάλουν προτάσεις: α) Σχεδιάζεται η εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας σε όλα τα δημόσια σχολεία της Θράκης, β) δημιουργούνται δίγλωσσα νηπιαγωγεία, γ) προάγεται η διαφοροποιημένη παιδαγωγική και δ) υποβιβάζεται η ελληνική σε δεύτερη γλώσσα.

«Τέτοιες μεθοδεύσεις όχι μόνον.... δεν προάγουν μια ισότιμη φιλία και συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας, αλλά αντίθετα δυναμιτίζουν τη φιλία των δύο λαών, αφού δημιουργούν όρους υποτέλειας του ενός στον άλλον», καταλήγει ο κ. Παύλου.

Όλη η επιστολή του κ. Παύλου στό:

http://www.agonas.gr/index.php?tmp=2&pg=2&id=388750&date=18-05-2010