.

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Αυτές είναι οι "δημοκρατικές" ΗΠΑ - ΒΙΝΤΕΟ

Όπου το κάθε πολιτικό αποτέλεσμα είναι ''αποδεκτό''.
Μάλλον σε καταστάσεις επιλεκτικής δημοκρατίας θυμίζουν τα πράγματα στις ΗΠΑ, τα οποία τείνουν να ξεφύγουν πέρα από κάθε έλεγχο....

Η χώρα ζει πρωτόγνωρες καταστάσεις έπειτα από την εκλογή Τραμπ και το κλίμα αβεβαιότητας έχει στημένα διαχυθεί στην κοινή γνώμη.

Εξού και οι συχνές διαδηλώσεις, στημένες από τα γνωστά κέντρα παραπληροφόρησης της Νέας Τάξης, η οποία όμως δεν σταμάτησε μόνο εκεί.

Τις τελευταίες μέρες και ενώ πλησιάζει η ημερομηνία ψηφοφορίας των εκλεκτόρων, οι νεοταξικές δυνάμεις δίνουν μία τελευταία μάχη επηρεασμού όχι της κοινής γνώμης, αλλά των Ρεπουμπλικανών εκλεκτόρων, τους οποίους δεν διστάζουν να τους απειλούν με θάνατο.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του εκλέκτορα από το Μίσιγκαν Michael Banerian ο οποίος καταγγέλει επίθεση από υποστηριχτές της Χίλαρι Κλίντον.

"Είσαι ένας φανατικός. Ελπίζω να πεθάνεις. Έχω ακούσει ανθρώπους να μου λένε ότι θα βάλουν ένα πιστόλι στο στόμα και θα μου τινάξουν τα μυαλά στον αέρα, ενώ έχω λάβει αμέτρητα email τα οποία αν και δεν απειλούν τη ζωή μου είναι φοβερά εχθρικά", αποκάλυψε ο ίδιος.

Για υπότιτλους: Γραναζάκι ~ Υπότιτλοι ~ Αγγλικά ~ Υπότιτλοι ~ Αυτόματη μετάφραση ~ Επιλογή γλώσσας

Υποστηρικτές της Χίλαρυ αποστέλλουν απειλές θανάτου κατά των Εκλεκτόρων

Drain the Swamp

Ιδού η Δημοκρατία της Νέας Τάξης όπου η αντίθετη γνώμη από εκείνη της... σοφής πλειοψηφίας δεν θα πρέπει να ακούγεται καν.

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε