.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Ψήφισαν νόμο που θεωρεί τους παιδεραστές... αναπήρους!!!

Το λάβαμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και σας το παραθέτουμε: Έχουν ψηφίσει ειδικό νομοσχέδιο για να κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά μας μέχρι ΘΑΝΑΤΟΥ. Οι τρομοκράτες παιδεραστές, εγκληματίες παιδόφιλοι πλέον στην Ελλάδα έχουν χαρακτηριστεί....
ανάπηροι(;;;) δικαιούνται σύνταξη και επιδοτήσεις αλλά το πιο τρομακτικό έχουν ΑΣΥΛΙΑ…!!!

Οι Έλληνες πολιτικοί επίσης έχουν ΑΣΥΛΙΑ κανένας άλλος…!!! 

https://youtu.be/miNXjUrNYyM?t=15  

Όποτε όταν κανένας πολίτης ΔΕΝ αντιδρά που θα του κακοποιούν το παιδί του σεξουαλικά μέχρι ΘΑΝΑΤΟΥ, γιατί να ενδιαφερθεί για οποιοδήποτε άλλο θέμα..;;;



Η δικαιολογία ότι ΔΕΝ γνώριζε, αυτούς που ψηφίζει για δεκαετίες, που σε συνεργασία με τους ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ αφού επιβλέπουν τους 300 ώστε να ψηφίζουν ειδικά νομοθετήματα υπέρ των τρομοκρατών, είναι ακόμα πιο αισχρή …!!! 

Κατά τη γνώμη μου. Εγώ έχω αναρτήσει ειδική καμπάνια που συγκεντρώνονται υπογραφές για να διαμαρτυρηθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…….

https://secure.avaaz.org/en/petition/STOP_GREEK_GOVERNMENT_STATE_FROM_SUBSIDIZING_PAEDOPHILES/?pv=5

Ενημερώνω πολίτες δίνοντάς τους το νόμο, ακόμα και τις φωτοτυπίες κανένας μέχρι σήμερα ΔΕΝ προσφέρθηκε να βοηθήσει να τυπωθούν, μόνος μου τις τυπώνω και μόνος μου τις μοιράζω …..!!!



Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, αλλά μπορεί να φέρει τα μαντάτα, τουλάχιστον ενημερώνονται, ο κάθε πολίτης είναι υπεύθυνος για όσα συμβαίνουν …!!! Όπως έχουν ενημερωθεί δεκάδες blogs…!!! Συνεχώς ενημερώνονται…

Παναγιώτης Σπίνουλας

[Πηγή]