.

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

«Όταν οι Έλληνες ξεπληρώσουν τα δάνειά τους, θα επιστρέψουμε τα Μάρμαρα»

Προκλητικό δημοσίευμα του Spectator

Επίθεση στην Αμάλ Αλαμουντίν για την επίσκεψή της στην Αθήνα και τις προσπάθειες επιστροφής των Μαρμάρων εξαπολύει το Βρετανικό περιοδικό «Spectator» σε άρθρο του με τον τίτλο:....

«Κυρία Κλούνεϊ, να σας πω κάτι. Όταν οι Έλληνες ξεπληρώσουν τα δάνειά τους ύψους 240 δισ. δολαρίων, τότε κι εμείς θα επιστρέψουμε τα Μάρμαρα»!

Με ένα ιδιαίτερα δηκτικό άρθρο, το βρετανικό περιοδικό κατηγορεί την γνωστή δικηγόρο ότι μετέτρεψε την υπόθεση της επιστροφής των Μαρμάρων σε ταινία του Χόλιγουντ.

«Το Χόλιγουντ έχει τη φήμη να φτιάχνει ιστορίες όπου ένας δικηγόρος είναι ο ήρωας ή ότι η Αγγλία είναι ο κακός της υπόθεσης. Η τελευταία επική εκδοχή έχει και τα δύο, μόνο που εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ταινία, αλλά με την πραγματικότητα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Και συμπληρώνει: «Μόλις μια εβδομάδα μετά τον γάμο της με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, η πλέον φωτογραφημένη δικηγόρος επισκέφθηκε την Αθήνα για να συνδράμει στις προσπάθειες που κάνει η ελληνική κυβέρνηση να πάρει πίσω τα Μάρμαρα από το Βρετανικό Μουσείο».

Όπως επισημαίνει το «Spectator», «με δεδομένο ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει περιπέσει σε ένα γενικό χάος λόγω της οικονομικής κατάρρευσης, θα περίμενε κανείς να έχει πιο άμεσα ενδιαφέροντα από μια σειρά μαρμάρων που με τη συνδρομή των τότε ελληνικών αρχών σώθηκαν, στις αρχές του 19ου αιώνα, από το να λαξευτούν από τους χωρικούς».

«Αλλά, βέβαια, ξεχνάμε κάτι: τι θα έκαναν οι Έλληνες πολιτικοί αν γυρνούσαν τα Μάρμαρα; Δεν θα είχαν κάτι άλλο πατριωτικά να φουσκώνει τα στήθη τους, έτσι ώστε να τραβήξουν την προσοχή από τις αποτυχίες τους», τονίζει.

Τελευταία, το βρετανικό περιοδικό αφήνει την πρότασή του για την υπόθεση: «Εις το όνομα της ευρωπαϊκής αρμονίας προτείνουμε το εξής: όταν η Ελλάδα αποπληρώσει το δάνειο των 240 δισ. δολαρίων που πήρε για να εξέλθει από την κρίση, τότε θα επιστρέψουμε κι εμείς τα Μάρμαρα.

Μέχρι τότε η ελληνική κυβέρνηση οφείλει να αποδεχθεί τον ρόλο του λόρδου Έλγιν για να σώσει την ελληνική κληρονομιά και επίσης να αποδεχθεί πως το Βρετανικό Μουσείο έχει κάνει εξαιρετική δουλειά για την προβολή τους».

[Πηγή]