.

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Μην μασάτε... ο πόλεμος είναι μεταξύ Ελλάδας και νέας παγκόσμιας τάξης!

Και μέχρι στιγμής χάνουμε...!
Είμαι μόνο άνθρωπος, Είμαι μόνο, είμαι μόνο είμαι μόνο άνθρωπος, άνθρωπος. Ίσως είμαι ανόητος. Ίσως είμαι τυφλός....

Σκέφτομαι ότι μπορώ να δω μέσα από αυτό
Και να δούμε τι είναι πίσω
Δεν έχω κανένα τρόπο να το αποδείξω
Έτσι ίσως εγώ είμαι τυφλός
Αλλά είμαι μόνο άνθρωπος
Μετά από όλα είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάλτε την ευθύνη σας σε μένα
Μην βάλτε την ευθύνη σας πάνω μου
Ρίξτε μια ματιά στον καθρέφτη
Και τι βλέπετε Το βλέπετε πιο καθαρά
Ή είστε εξαπατημένοι σε αυτό που πιστεύετε
Επειδή είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Είσαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάζετε το φταίξιμο σε με
Μην βάλτε την ευθύνη σας σε μένα 
Μερικοί άνθρωποι πήραν τα πραγματικά προβλήματα
Μερικοί άνθρωποι τυχαία
Μερικοί άνθρωποι σκέφτονται ότι μπορώ να τους δώσω λύσεις
Οι ουρανοί του Κυρίου είναι  από πάνω
Είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάζετε την ευθύνη σε μένα
Μην βάζετε την ευθύνη σε με
Μην ρωτάτε τη γνώμη μου
Μην με ρωτήστε να λυπηθώ
Τότε ικετεύω για συγχώρεση
Για να σε κάνω να κλαις
Κάνε να φωνάξεις
Γιατί είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάζεις την ευθύνη σου σε εμένα
Μην βάζεις το φταίξιμο σε μένα
Ω, οι άνθρωποι έχουν τα πραγματικά προβλήματα
Μερικοί άνθρωποι από την τύχη
Μερικοί άνθρωποι σκέφτονται ότι μπορώ να τους λύσω
Κύριοι ουρανοί πάνω από
Είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάζετε την ευθύνη σε μένα
Μην βάζετε το φταίξιμο σε μένα
Είμαι μόνο άνθρωπος
Κάνω λάθη Εγώ,
Μόνο άνθρωπος
Αυτό είναι όλο που χρειάζεται
Για να βάλεις την ευθύνη σε μένα
Μην βάζεις την ευθύνη σε μένα
Δεν είμαι προφήτης ή Μεσσίας
Θα πρέπει να κοιτάξω κάπου ψηλότερα
Είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα είμαι μόνο άνθρωπος μετά από όλα
Μην βάλτε το φταίξιμο σε μένα
Μην βάζετε το φταίξιμο σε μένα
Είμαι μόνο άνθρωπος κάνω ό,τι μπορώ
Είμαι απλώς ένας άνθρωπος κάνω ό,τι μπορώ
Μην βάζετε το φταίξιμο σε μένα
Μην βάλτε την ευθύνη σας σε μένα... (Μεταφρασμένοι στίχοι)

I'm only human I'm only,
I'm only I'm only human, human
Maybe I'm foolish
Maybe I'm blind
Thinking I can see through this
And see what's behind
Got no way to prove it
So maybe I'm blind
But I'm only human after all
I'm only human after all
Don't put your blame on me
Don't put your blame on me
Take a look in the mirror
And what do you see
Do you see it clearer
Or are you deceived
In what you believe
'Cause I'm only human after all
You're only human after all
Don't put the blame on me
Don't put your blame on me
Some people got the real problems
Some people out of luck
Some people think
I can solve them
Lord heavens above
I'm only human after all
I'm only human after all
Don't put the blame on me
Don't put the blame on me
Don't ask my opinion
Don't ask me to lie
Then beg for forgiveness
For making you cry
Making you cry
'Cause I'm only human after all
I'm only human after all
Don't put your blame on me
Don't put the blame on me
Oh, some people got the real problems
Some people out of luck
Some people think I can solve them
Lord heavens above
I'm only human after all
I'm only human after all
Don't put the blame on me
Don't put the blame on me
I'm only human
I make mistakes
I'm only human
That's all it takes To put the blame on me
Don't put the blame on me
I'm no prophet or Messiah
Should go looking somewhere higher
I'm only human after all
I'm only human after all
Don't put the blame on me
Don't put the blame on me
I'm only human
I do what I can
I'm just a man
I do what I can
Don't put the blame on me
Don't put your blame on me


RagnBoneManVEVO

Επιμέλεια: Ε-ΡΟΔΙΟΣ

via

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε