Αυτό είναι ένα κολάζ από διάφορα βίντεο που δείχνουν παιδιά να επιδεικνύουν δημόσια τις υπερφυσικές τους ικανότητες που σχετίζονται....
με το άνοιγμα του τρίτου ματιού.
Ικανότητες όπως το να διαβάζουν, να κάνουν ποδήλατο, να παίζουν τρίλιζα και κυνηγητό, όλα αυτά με καλυμμένα μάτια, άρα βλέποντας με το "τρίτο μάτι".
Το "τρίτο μάτι" ή "πνευματικός οφθαλμός" θεωρείται πως είναι η όραση κατευθείαν από την ψυχή. Στους περισσότερους ανθρώπους όμως είναι ανενεργή γιατί, όπως φαίνεται, η ψυχή κοιμάται. Η αφύπνιση του τρίτου ματιού ισοδυναμεί λοιπόν με την αφύπνιση της ψυχής. Αυτή η δυνατότητα καθρεπτίζεται σε φράσεις όπως:
"Αυτός ο άνθρωπος έχει ψυχή!" Το γεγονός πως όλα αυτά τα παιδιά ζουν στην Ινδία και έχουν σχετιστεί με κάποιο είδος πνευματικής διδασκαλίας ή διαλογιστικής πρακτικής, δεν είναι τυχαίο. Τα παιδιά αυτά δεν γεννήθηκαν με αυτή την ικανότητα αλλά τους ήρθε στην πορεία.
Θα περίμενε κανείς από τα δικά μας παιδιά, που, λόγω πολιτισμικού περιβάλλοντος, ενδιαφέρονται μόνο για κινητά, για ηλεκτρονικά και για τσόντες στο Youtube, να αποκτήσουν τέτοιες ικανότητες;
Έχω σκόπιμα συμπεριλάβει στο βίντεο τους γονείς των παιδιών, που υποστηρίζουν και προωθούν την πνευματική αυτή τους εκπαίδευση, για να δείξω ότι, όσο και αν οι γονείς, σε οποιαδήποτε χώρα, ενδιαφέρονται πρώτιστα για την υλική επιβίωση των παιδιών τους, ωστόσο είναι δυνατό, σε χώρες όπως η Ινδία, να ενδιαφέρονται παράλληλα ΚΑΙ για την πνευματική τους ανάπτυξη και να την υποστηρίζουν, με αποτέλεσμα τις ικανότητες που βλέπουμε.
Αν και αμφιβάλλω ότι τέτοιες ικανότητες μεταφράζονται σε χρήμα και κοσμική επιτυχία, ωστόσο, αν είναι αλήθεια ότι ο άνθρωπος έχει μια ψυχή, είναι αυτά ο μόνος στόχος που θα έπρεπε να έχει η εκπαίδευση ενός παιδιού; Λοιπόν αυτό το βίντεο αγγίζει παράλληλα δύο περιοχές:
α) το αν η ψυχή του ατόμου είναι ξύπνια,
β) το τι κάνει μια κοινωνία ώστε η ψυχή των μελών της να ξυπνήσει.
Ένα παράδειγμα αυτού του κοινωνικού περιβάλλοντος, το οποίο έχω συμπεριλάβει στο βίντεο, είναι εκπομπές στην ινδική τηλεόραση που δείχνουν τα παιδιά αυτά και την εκπαίδευση που ακολούθησαν.
Συγκρίνετέ το με παρόμοιου τύπου εκπομπές στην Ελληνική τηλεόραση και προσέξτε τη διαφορετική θεματολογία. Ίσως δεν έχουν λοιπόν λάθος όσοι λένε πως ο άνθρωπος είναι προϊόν του περιβάλλοντός του…
VideoTranslations
Επιμέλεια: Ε-ΡΟΔΙΟΣ
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε
με το άνοιγμα του τρίτου ματιού.
Ικανότητες όπως το να διαβάζουν, να κάνουν ποδήλατο, να παίζουν τρίλιζα και κυνηγητό, όλα αυτά με καλυμμένα μάτια, άρα βλέποντας με το "τρίτο μάτι".
Το "τρίτο μάτι" ή "πνευματικός οφθαλμός" θεωρείται πως είναι η όραση κατευθείαν από την ψυχή. Στους περισσότερους ανθρώπους όμως είναι ανενεργή γιατί, όπως φαίνεται, η ψυχή κοιμάται. Η αφύπνιση του τρίτου ματιού ισοδυναμεί λοιπόν με την αφύπνιση της ψυχής. Αυτή η δυνατότητα καθρεπτίζεται σε φράσεις όπως:
"Αυτός ο άνθρωπος έχει ψυχή!" Το γεγονός πως όλα αυτά τα παιδιά ζουν στην Ινδία και έχουν σχετιστεί με κάποιο είδος πνευματικής διδασκαλίας ή διαλογιστικής πρακτικής, δεν είναι τυχαίο. Τα παιδιά αυτά δεν γεννήθηκαν με αυτή την ικανότητα αλλά τους ήρθε στην πορεία.
Θα περίμενε κανείς από τα δικά μας παιδιά, που, λόγω πολιτισμικού περιβάλλοντος, ενδιαφέρονται μόνο για κινητά, για ηλεκτρονικά και για τσόντες στο Youtube, να αποκτήσουν τέτοιες ικανότητες;
Έχω σκόπιμα συμπεριλάβει στο βίντεο τους γονείς των παιδιών, που υποστηρίζουν και προωθούν την πνευματική αυτή τους εκπαίδευση, για να δείξω ότι, όσο και αν οι γονείς, σε οποιαδήποτε χώρα, ενδιαφέρονται πρώτιστα για την υλική επιβίωση των παιδιών τους, ωστόσο είναι δυνατό, σε χώρες όπως η Ινδία, να ενδιαφέρονται παράλληλα ΚΑΙ για την πνευματική τους ανάπτυξη και να την υποστηρίζουν, με αποτέλεσμα τις ικανότητες που βλέπουμε.
Αν και αμφιβάλλω ότι τέτοιες ικανότητες μεταφράζονται σε χρήμα και κοσμική επιτυχία, ωστόσο, αν είναι αλήθεια ότι ο άνθρωπος έχει μια ψυχή, είναι αυτά ο μόνος στόχος που θα έπρεπε να έχει η εκπαίδευση ενός παιδιού; Λοιπόν αυτό το βίντεο αγγίζει παράλληλα δύο περιοχές:
α) το αν η ψυχή του ατόμου είναι ξύπνια,
β) το τι κάνει μια κοινωνία ώστε η ψυχή των μελών της να ξυπνήσει.
Ένα παράδειγμα αυτού του κοινωνικού περιβάλλοντος, το οποίο έχω συμπεριλάβει στο βίντεο, είναι εκπομπές στην ινδική τηλεόραση που δείχνουν τα παιδιά αυτά και την εκπαίδευση που ακολούθησαν.
Συγκρίνετέ το με παρόμοιου τύπου εκπομπές στην Ελληνική τηλεόραση και προσέξτε τη διαφορετική θεματολογία. Ίσως δεν έχουν λοιπόν λάθος όσοι λένε πως ο άνθρωπος είναι προϊόν του περιβάλλοντός του…
VideoTranslations
Επιμέλεια: Ε-ΡΟΔΙΟΣ
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε