.

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Κύκλωμα παραδίδει ανήλικα κορίτσια σε Μουσουλμάνους

Κυκλώματα που εξαναγκάζουν ανήλικα κορίτσια να κάνουν ψεύτικους γάμους με τουρίστες, με οικονομικά ανταλλάγματα, δραστηριοποιούνται....
στην Ινδία.

Αυτό αναφέρουν δημοσιεύματα.

Μπορεί λοιπόν οι αριθμοί να ευδοκιμούν στην Κίνα, αλλά οι άνθρωποι ρίχνονται στα «νύχια» του Trafficking.

«Εκείνη την νύχτα με πήρε μαζί του. Μου έκανε πράγματα με το ζόρι. Εγώ έκλαιγα. Μου είπε: Σε έχω αγοράσει και μπορώ να σε κάνω ότι θέλω. Έχω δώσει στους γονείς σου χρήματα και μπορώ να σε χρησιμοποιώ για όσο θέλω. Απλώς κράτα το στόμα σου κλειστό» δήλωσε η 19χρονη Muneera Begum, κάτοικος του Χαϊντεραμπάντ της Ινδίας και θύμα των κυκλωμάτων που οργανώνουν ψεύτικους γάμους.

Η ίδια προσθέτει πως ήταν μόνο 12 χρονών όταν οι γονείς τις την πούλησαν σε έναν 70χρονό μουσουλμάνο από το Ομάν, ο οποίος και την παντρεύτηκε.

Η Begum αποκαλεί αυτόν το γάμο ένα «μαρτύριο».

«Δεν ήμουν μορφωμένη οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω όλα όσα γίνονταν. Είχα μια παιδικότητα μέσα μου», αφηγείται η νεαρή Ινδή και αποκαλύπτει πως για δύο μήνες κρατούταν κλειδωμένη σε ένα δωμάτιο και πως ο άνδρας της την χρησιμοποιούσε μονάχα για σεξουαλικούς λόγους.

«Αν έπρεπε να πάει κάπου, θα με κλείδωνε μέσα και όταν ερχόταν αργότερα θα ξεκίναγε πάλι το βασανιστήριο», αποκαλύπτει.

Η αστυνομία αναφέρει πως υπάρχουν εκατοντάδες υποθέσεις σαν αυτή της Begum στην παλιά πόλη του Χαϊντεραμπάντ.

Πιο συγκεκριμένα λένε πως σε αυτήν την περιοχή είναι σύνηθες οι φτωχότερες οικογένειες να πουλάνε τα νεαρά κορίτσια τους δίχως την συναίνεση τους σε γηραιότερους τουρίστες που έρχονται εκεί γυρεύοντας για σεξ.

Οι πράκτορες βρίσκονται σε διάφορες χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Γνωρίζουν κάποιους μεσάζοντες στο Χαϊντεραμπάντ (που είναι η πόλη με το μεγαλύτερο ποσοστό Μουσουλμάνων στην Ινδία), οι οποίοι προσεγγίζουν φτωχές οικογένειες και τις πείθουν να πουλήσουν τις ανήλικες κόρες τους ώστε να διασφαλίσουν κάποια χρηματικά ποσά που χρειάζονται επειγόντως.

Ιδού ο κόσμος της Νέας Τάξης, η οποία οργανώνει το παγκόσμιο δίκτυο εμπορίας λευκής σαρκός.

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε