.

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Ελλάδα ξύπνα!

Σου παίρνουν την Θράκη από την… Ξάνθη
Αυτά ακούστηκαν σε κέντρο διασκέδασης
Στις 31 Μαρτίου 2017 σε κέντρο διασκέδασης της Ξάνθης, έλαβε χώρα τελετή βράβευσης του διαγωνισμού ανάγνωσης «Το Βιβλίο ψάχνει τα....
αστέρια του», στην οποία όπως θα δείτε ακούστηκαν τα ανήκουστα.

Ο εν λόγω διαγωνισμός οργανώθηκε από την Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής (GTGB) και από τον Σύλλογο Αποφοίτων και Μελών Λυκείων Ιμάμ Χατίπ.

Στην εκδήλωση αυτή, όπως μεταδίδουν τα «Τουρκικά Νέα», έδωσαν το «παρόν» ο πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Αλή Ριζά Ακιντζή, οι υποπρόξενοι Νταβούτ Οτζάκ και Ντεριά Οτζάκ, ο πρώην πρέσβης της Τουρκίας σε Μπακού και Βέρνη Χουσείν Αβνί Καρσλίογλου, ο εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερίφ, ο εκλεγμένος μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο πρόεδρος της ΤΕΞ Αχμέτ Κουρτ, ο δήμαρχος Μύκης Τζεμίλ Καμπζά, ο δήμαρχος Αρριανών Ριντβάν Αχμέτ, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής (GTGB) Κοράι Χασάν, ο πρόεδρος του BIHLIMDER Αχμέτ Εμίν, οι πρόεδροι των συλλόγων ΕΠΑΘιτών δασκάλων Νουρετίν Κιγιτζί και Σαλίχ Αχμέτ, δάσκαλοι και μαθητές.

Επ’ ευκαιρίας, η μουσική κοινότητα της GTGB είπε διάφορα παραδοσιακά τραγούδια.

Εμείς θα παραθέσουμε τους στίχους ενός από αυτά! Αυτοί που το τραγούδησαν ζουν στην Ελλάδα και ανά πάσα στιγμή μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την Άγκυρα, καθώς δηλώνουν «στρατιώτες της Τουρκίας με κάθε κόστος».

Το Κράτος, κατά τα ειωθότα, παρακολουθεί την πολιτιστική «άλωση» της Θράκης από τους Τούρκους, οι οποίοι δίνουν και το κεφάλι τους για να την αποκτήσουν.

ΣΤΙΧΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ:

Τουρκία μου, πεθαίνω για σένα αφιέρωσα το κεφάλι μου για σένα

Αφιέρωσα το κεφάλι μου στο δρόμο της Τουρκίας μου,

πεθαίνω για τις πεδιάδες και τις ανηφοριές σου,

εδώ και αιώνες πότισα το γκρι άλογο μου,

Πεθαίνω για την ροή των ποταμιών σου,

Είμαι ερωτευμένος (μαζί σου) έχω φωτιά στην ψυχή μου,

Η επί 90 χρόνια συνεχώς βασανισμένη γιαγιά μου η Εμινέ

γεμίζει νερά απο τις πηγές της

Πεθαίνω για το φόρεμα σου με τις μπλε χάντρες Τουρκια μου

Είμαι ο γάμος, είμαι η χαρά, είμαι ο χορός,

είμαι η κληρονομιά, είμαι το χώμα, είμαι το ψωμί,

είμαι η τιμή, είμαι η θλίψη στις μοτίβες των χαλιών,

πεθαίνω για τα σχήματα που υπάρχουν στις σέλες σου!


Mehmet Ali Aluç

Τέλος μην ξεχνάμε πως ο ψευδομουφτής της Ξάνθης Αχμέτ Μετέ έχει καλέσει σε "ένοπλη επανάσταση" τους μουσουλμάνους οι οποίοι βρίσκονται στη χώρα μας.

Τα όπλα, τα οποία βρέθηκαν πρόσφατα στο τζαμί στο χωριό Ηλιόπετρα του δήμου Τοπείρου, στην Ξάνθη μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Δεν αποκλείεται, το Προξενείο να έχει σχεδιάσει και εκτελεί σχέδιο ένοπλης «επανάστασης» σε στυλ Συρίας...

Ο Μετέ έχει αναφερθεί σε δηλώσεις του σε «τουρκική μειονότητα στην Ξάνθη», ενώ σε πλάνα από συνέντευξή του σχολιάζει πως «σε κάθε σπίτι υπάρχει μία τουρκική σημαία καθώς είναι η σημαία της μητέρας πατρίδας. Είναι η σημαία της καρδιάς μας. Είναι η νοσταλγία του μουσουλμάνου Τούρκου της δυτικής Θράκης».

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε