Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση του ρωσικού κατασκοπευτικού πλοίου «Liman», που ως γνωστόν βυθίστηκε μετά από σύγκρουση με Τουρκικό....
εμπορικό πλοίο, περίπου 40 χιλιόμετρα από τα στενά του Βοσπόρου.
Από τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο «Ashot-7» στο ρωσικό πλοίο προκλήθηκε μεγάλο ρήγμα οπότε και βυθίστηκε.
Τούρκοι δύτες μετά το ναυάγιο φέρονται να εισήλθαν στο πλοίο για να αρπάξουν ότι μπορούσαν προς όφελος τους ή κάτι πολύ συγκεκριμένο. Υπάρχουν πληροφορίες από τη Ρωσία πως το πλοίο κάτι είχε καταγράψει καθώς βρισκόταν σε αποστολή…
Δείτε εδώ παλαιότερο σχετικό δημοσίευμα
Tο ρωσικό πλοίο ήταν εξοπλισμένο με σημαντικά και απόρρητα συστήματα ραντάρ και σόναρ, καθώς και σύγχρονο εξοπλισμό ασύρματης αναγνώρισης. Όλα αυτά αποτελούν δέλεαρ για τους Τούρκους που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την αμυντική τους βιομηχανία.
Στο ρωσικό πλοίο είχε εγκατασταθεί σύστημα ραντάρ «Don» καθώς και ειδικός ραδιοεξοπλισμός «Rotor-H», «Baxta-M», «Baxta-10», «Baxta-12», «MPP-1 -7 και άλλα συστήματα. Στο πλοίο υπήρχε φορητό σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας αέρα «Igla».
«Αυτός ο εξοπλισμός έχει μεγάλο ενδιαφέρον για έναν πιθανό εχθρό της Ρωσίας. Το «Liman» είναι εξοπλισμένο με ένα άκρως απόρρητο εξοπλισμό, ο οποίος είναι στόχος» δηλώνει ο Ρώσος αντιναύαρχος.
Ο ίδιος δεν αποκλείει, οι τουρκικές υπηρεσίες ασφαλείας να εκμεταλλεύθηκαν αυτή την ευκαιρία κατά τις πρώτες ώρες και να διείσδυσαν στο πλοίο, αλλά αυτό θα ξεκαθαριστεί μετά την ανέλκυση.
Το πλοίο αυτή την στιγμή φυλάσσεται από άνδρες των ρωσικών ειδικών δυνάμεων που περιπολούν στην περιοχή.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Hurriyet, στην περιοχή της σύγκρουσης υπήρχε μεγάλη ομίχλη. Το γεγονός ότι η ομίχλη ήταν η κύρια αιτία του ατυχήματος, την ανέφερε επίσημα και ο ακόλουθος τύπου του Γενικού Προξενείου της Ρωσίας στην Κωνσταντινούπολη Σεργκέι Λόζεφ .
«Δεν έχει σημασία ότι το πλοίο ήταν μικρότερο . Δεν έχει σημασία ότι ένα πολεμικό πλοίο συγκρούστηκε με ένα εμπορικό πλοίο», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας πρώην αντιναύαρχος Peter Svyatash.
Ο ίδιος τόνισε ότι σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες είναι σημαντικό, «το ποιος ήταν στη δεξιά και ποιος ήταν στην αριστερή πλευρά» και όφειλε να δώσει προτεραιότητα.
«Θα υπάρξει διεθνή συμφωνία διαιτησίας. Αλλά για την πρόληψη των κατάλληλων μέτρων όφειλαν να τα λάβουν και οι δύο καπετάνιοι. Αν το έκαναν δεν θα είχαμε ότι έγινε», δήλωσε ο Svyatash.
Ο ίδιος, όμως, δεν συμφωνεί ότι η ομίχλη χρησιμεύει ως δικαιολογία για την «σύγκρουση» διότι το ρωσικό πλοίο διαθέτει υπερσύγχρονα συστήματα που δεν τα επηρεάζει η ομίχλη .
Εάν το αποτέλεσμα της έρευνας επιβεβαιώσει το λάθος του κυβερνήτη του «Liman» τότε ο Καπετάνιος θα φυλακιστεί και θα υποστεί τις συνέπειες των πράξεων του σύμφωνα με τον στρατιωτικό ποινικό κώδικα .
Σύμφωνα με πηγή το «Liman» βρίσκεται σε μικρό βάθος, και ως εκ τούτου η πιθανότητα μιας επιτυχούς επιχείρησης ανάκτησης του είναι πολύ υψηλή.
Medyascope.tv
[Πηγή]
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε
εμπορικό πλοίο, περίπου 40 χιλιόμετρα από τα στενά του Βοσπόρου.
Από τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο «Ashot-7» στο ρωσικό πλοίο προκλήθηκε μεγάλο ρήγμα οπότε και βυθίστηκε.
Τούρκοι δύτες μετά το ναυάγιο φέρονται να εισήλθαν στο πλοίο για να αρπάξουν ότι μπορούσαν προς όφελος τους ή κάτι πολύ συγκεκριμένο. Υπάρχουν πληροφορίες από τη Ρωσία πως το πλοίο κάτι είχε καταγράψει καθώς βρισκόταν σε αποστολή…
Δείτε εδώ παλαιότερο σχετικό δημοσίευμα
Tο ρωσικό πλοίο ήταν εξοπλισμένο με σημαντικά και απόρρητα συστήματα ραντάρ και σόναρ, καθώς και σύγχρονο εξοπλισμό ασύρματης αναγνώρισης. Όλα αυτά αποτελούν δέλεαρ για τους Τούρκους που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την αμυντική τους βιομηχανία.
Στο ρωσικό πλοίο είχε εγκατασταθεί σύστημα ραντάρ «Don» καθώς και ειδικός ραδιοεξοπλισμός «Rotor-H», «Baxta-M», «Baxta-10», «Baxta-12», «MPP-1 -7 και άλλα συστήματα. Στο πλοίο υπήρχε φορητό σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας αέρα «Igla».
«Αυτός ο εξοπλισμός έχει μεγάλο ενδιαφέρον για έναν πιθανό εχθρό της Ρωσίας. Το «Liman» είναι εξοπλισμένο με ένα άκρως απόρρητο εξοπλισμό, ο οποίος είναι στόχος» δηλώνει ο Ρώσος αντιναύαρχος.
Ο ίδιος δεν αποκλείει, οι τουρκικές υπηρεσίες ασφαλείας να εκμεταλλεύθηκαν αυτή την ευκαιρία κατά τις πρώτες ώρες και να διείσδυσαν στο πλοίο, αλλά αυτό θα ξεκαθαριστεί μετά την ανέλκυση.
Το πλοίο αυτή την στιγμή φυλάσσεται από άνδρες των ρωσικών ειδικών δυνάμεων που περιπολούν στην περιοχή.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Hurriyet, στην περιοχή της σύγκρουσης υπήρχε μεγάλη ομίχλη. Το γεγονός ότι η ομίχλη ήταν η κύρια αιτία του ατυχήματος, την ανέφερε επίσημα και ο ακόλουθος τύπου του Γενικού Προξενείου της Ρωσίας στην Κωνσταντινούπολη Σεργκέι Λόζεφ .
«Δεν έχει σημασία ότι το πλοίο ήταν μικρότερο . Δεν έχει σημασία ότι ένα πολεμικό πλοίο συγκρούστηκε με ένα εμπορικό πλοίο», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας πρώην αντιναύαρχος Peter Svyatash.
Ο ίδιος τόνισε ότι σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες είναι σημαντικό, «το ποιος ήταν στη δεξιά και ποιος ήταν στην αριστερή πλευρά» και όφειλε να δώσει προτεραιότητα.
«Θα υπάρξει διεθνή συμφωνία διαιτησίας. Αλλά για την πρόληψη των κατάλληλων μέτρων όφειλαν να τα λάβουν και οι δύο καπετάνιοι. Αν το έκαναν δεν θα είχαμε ότι έγινε», δήλωσε ο Svyatash.
Ο ίδιος, όμως, δεν συμφωνεί ότι η ομίχλη χρησιμεύει ως δικαιολογία για την «σύγκρουση» διότι το ρωσικό πλοίο διαθέτει υπερσύγχρονα συστήματα που δεν τα επηρεάζει η ομίχλη .
Εάν το αποτέλεσμα της έρευνας επιβεβαιώσει το λάθος του κυβερνήτη του «Liman» τότε ο Καπετάνιος θα φυλακιστεί και θα υποστεί τις συνέπειες των πράξεων του σύμφωνα με τον στρατιωτικό ποινικό κώδικα .
Σύμφωνα με πηγή το «Liman» βρίσκεται σε μικρό βάθος, και ως εκ τούτου η πιθανότητα μιας επιτυχούς επιχείρησης ανάκτησης του είναι πολύ υψηλή.
Medyascope.tv
[Πηγή]
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε