Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Κραυγή δασκάλου: «Να κάνουμε τα σπίτια μας Κρυφά Σχολειά»

Πληθαίνουν απεγνωσμένα οι φωνές.
Στο βίντεο μιλάει ένας δάσκαλος από το Κιλκίς, ο κ. Δημήτρης Νατσιός, ο οποίος διακρίνεται για την αγάπη του προς την Ελλάδα και κρούει τον κώδωνα....
του κινδύνου σε όλους τους Έλληνες σχετικά με την προπαγάνδα που επιχειρείται μέσα από τα κανάλια και τις τηλεοράσεις ενάντια στη πίστη και την πατρίδα αλλά και στα ομοφυλοφιλικά πρότυπα που μολύνουν τις ψυχές των παιδιών.

Μάλιστα όπως ο ίδιος δηλώνει: « Εγώ δεν τα διδάσκω τα βιβλία, κάνω δικά μου κείμενα και δεν νομίζω να κατηγορηθώ από κανέναν αν διδάσκω στη θέση των συνταγών μαγειρικής τον Ελύτη, τον Βρεττάκο, τον Καβάφη και τους μεγάλους λογοτέχνες μας.

Κάποιοι άλλοι να μην κοιμούνται ήσυχοι, που βάλανε την παιδεραστία μέσα στα σχολικά βιβλία. Αυτοί θα εκτεθούν στο τέλος, όταν φύγει αυτό το ψευτορωμαίικο και έρθει το πραγματικό ρωμαίικο».

Σημειώνει: «Υπάρχει όμως μια ομάδα, το βαθύ κράτος ακόμη, κρατάει από παλιά, το οποίο κάνει κουμάντο στο Υπουργείο Παιδείας. Το δε Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, πριν από τέσσερα χρόνια ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κατήγγειλε και γράφτηκε σε πρωτοσέλιδο μιας Αθηναϊκής, πανελλαδικής σε κυκλοφορία, εφημερίδας, από τα 9 μέλη τα 5 είναι μασόνοι, και δεν το διέψευσαν ποτέ.

Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς.

Θυμάμαι ένα κείμενο του Καργάκου σε έναν συλλογικό τόμο για την οικογένεια έλεγε το εξής: οι γονείς και οι πατεράδες ας μην μιλάνε λέει για το ποδόσφαιρο, για τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό στα παιδιά τους, αλλά ας μιλήσουν για το Μεσολόγγι.

Να συζητήσουμε, να κλείσουμε όπως είπε ο κύριος Μαλκίδης ο Θεοφάνης τις τηλεοράσεις, τα βοθροκάναλα που διοχετεύουν ό,τι δηλητήριο υπάρχει μέσα στην Ελληνική οικογένεια και να συζητήσουμε με τα παιδιά. Να συζητούμε για σπουδαία πράγματα, να ξαναπιάσουμε το νήμα από την αρχή. Δεν χάθηκε τίποτε.

Τα σπίτια να γίνουν Κρυφά Σχολειά και να δώσουμε στα παιδιά το καλό βιβλίο. Πηνελόπη Δέλτα, Γαλάτεια Σουρέλη, Μυρσίνη Βιγγοπούλου, τυχαία φέρνω τώρα τρία ονόματα. Αυτοί που είναι προγραμμένοι από τα σχολικά βιβλία.

Οι Μύθοι του Αισώπου, που δεν υπάρχουν. Επιτρέπεται να μην έχουμε Μύθους του Αισώπου, στο Δημοτικό τουλάχιστον, που είναι παγκόσμιο ανάγνωσμα; Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να διδάξεις τα παιδιά, με το μύθο. Μύθος εστί λόγος ψευδής εικονίζων την αλήθεια. Αυτό έκανε ο Αίσωπος, περνούσε τα μηνύματα με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Ρωτήστε τα παιδιά σας, τα εγγόνια σας, κάντε ένα πείραμα σήμερα: πες μου παιδί μου αν θυμάσαι από τα περσινά βιβλία Γλώσσας ΕΝΑ κείμενο. Που να του έμεινε στη μνήμη. Κάντε το αυτό το πείραμα. Τίποτα. Γιατί; Δεν φταίνε τα παιδιά.

Όταν τα μήλα είναι ξινά δεν φταίνε τα μήλα φταίνε οι μηλιές, Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Γίνετε κι εσείς οι γονείς, και οι δάσκαλοι βάζω εγώ, καλές μηλιές για να είναι και τα μήλα, τα παιδιά σας, γλυκά».

Μασόνοι στο παιδαγωγικό ινστιτούτο έτσι εξηγούνται τα νεοταξικά βιβλία


balanthsberoia1

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε