Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Απλές συνήθειες που θα αυξήσουν τη νοημοσύνη σας

Μερικές απλές αλλαγές στην καθημερινή ρουτίνα σας, μπορεί να έχουν τεράστια οφέλη και να αναβαθμίσουν τη νοημοσύνης σας!....

Ακριβώς όπως οι μυς του σώματος , έτσι και το μυαλό απαιτεί άσκηση για να γίνει ισχυρότερο και πιο αποτελεσματικό.

Η υιοθέτηση αυτών των δέκα συνηθειών θα βοηθήσουν και θα προωθήσουν τη δημιουργικότητα, θα μειώσουν το άγχος, θα βελτιώσουν την κριτική σκέψη και θα απελευθερώσουν τη δύναμη του εγκεφάλου σας.

1. Ο κόσμος γύρω σας

Δώστε προσοχή στο περιβάλλον, και παρατηρήστε τι συμβαίνει στο παρασκήνιο. Όταν εστιάζετε κάπου,αξιοποιήσετε τη φαντασία σας και ίσως δείτε πράγματα που δεν έχετε ξαναδεί, επιτρέποντας να έχετε ευκαιρίες μάθησης. Οι στιγμές δασκαλίας μπορεί να προέλθουν από οποιονδήποτε, ανά πάσα στιγμή, οπότε να είστε έτοιμοι να αγκαλιάσετε την ευκαιρία.

2. Λύστε μερικά σταυρόλεξα

Δοκιμάστε το μυαλό σας, στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων, όπως Sudoku ή σταυρόλεξων, για να λειτουργήσει το μυαλό σας. Τα παζλ, ή πνευματικά παιχνίδια βοηθούν στη λογική ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, και αποδεικνύονται πολύ χρήσιμα σε όλους τους τομείς.

3. Η άσκηση των μυών

Υπάρχουν πραγματικά περισσότεροι λόγοι για να πάει κανείς στο γυμναστήριο. Η σωματική άσκηση προσφέρει πολλά οφέλη. Εκτός από την σωματική ευεξία προσφέρει βελτίωση της μνήμης, της συγκέντρωσης και της παραγωγικότητας. Αυτό είναι ένα αρκετά μεγάλο κίνητρο, που θα σας ενθουσιάσει.

4. Σκέπτομαι

Ο διαλογισμός δεν είναι μόνο για αυτούς που έχουν εμμονή με τη γιόγκα. Οποιοσδήποτε μπορεί να καρπωθεί τα οφέλη αυτής της εγκεφαλικής άσκησης που βοηθά να καταλάβετε τη λειτουργία του μυαλού σας. Ο διαλογισμός εκπαιδεύει τον εγκέφαλο να επικεντρωθεί και να αποφορτίσει τις σκέψεις. Απαλλάσσει τους περισπασμούς, και ενισχύει τη νοημοσύνη. Η ήρεμη αυτή συνήθεια βοηθά επίσης, στη μείωση του άγχους και του στρες.


5. Διαβάστε τις ειδήσεις

Η κάλυψη των γεγονότων δεν περιορίζεται μόνο στο να σας δώσει ένα θέμα συζήτησης με τους φίλους και την οικογένειά σας. Διαβάζοντας την είδηση αυξάνετε την πολιτισμική συνείδηση και γνώση του κόσμου γύρω σας. Θα εκτεθείτε σε μια μεγάλη ποικιλία απόψεων, και θα ενισχύσετε με τη διαδικασία την ικανότητα άποψης σκέψης και κρίσης.

6. Διαβάστε βιβλία φαντασίας

Όταν βυθιστείτε σε έναν άλλο κόσμο, θα πάρει μέρος αυτόματα η φαντασία σας, η οποία προωθεί την ενσυναίσθηση, που είναι ένα σημάδι συναισθηματικής νοημοσύνης. Θα αρχίσετε να βλέπετε τις καταστάσεις από διαφορετική οπτική γωνία, επιτρέποντας να σχετίζεστε και να έρχεστε σε επαφή με περισσότερους ανθρώπους, τα συναισθήματά τους, τα κίνητρα και τη διαδικασία σκέψης τους.

7. Μάθετε κάτι νέο

Επενδύστε χρόνο σε ένα νέο χόμπι, ή πάρτε ένα online μάθημα. Θα απορροφάτε και θα επεξεργάζεστε νέες πληροφορίες σε τακτική βάση, αυξάνοντας το σύνολο των ικανοτήτων σας με την εργασία των μυών του εγκεφάλου.

8. Εφαρμόστε

Αν βρείτε δυσκολίες στην εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας και δεν μπορείτε να την εφαρμόσετε δοκιμάστε τις τεχνικές μιας πρόσφατης γνώση σας, και δείτε αν οι ιδέες αυτές μπορούν να κολλήσουν, δημιουργώντας μια πραγματικά νέα έννοια στην εκμάθηση.

9. Κάντε ερωτήσεις

Ρωτήστε τι συμβαίνει γύρω σας. Μιλήστε με τους φίλους σας, τους συμμαθητές, καθηγητές, τους συναδέλφους και άλλους. Διαλέξτε συζήτηση και άτομα που συγκλίνετε σε απόψεις και ενδιαφέρονται για εκτενείς συζητήσεις, ή είναι εξοικειωμένοι με αυτό που σας ενδιαφέρει. Ρωτώντας είναι συχνά ο καλύτερος τρόπος μάθησης.

10. Γράψτε τις σκέψεις σας

Η καταγραφή των ιδεών σας είναι σχεδόν παρόμοια με το διαλογισμό, και σας βοηθά να γνωρίσετε καλύτερα τον εαυτό σας και να βελτιώσετε την αυτογνωσία. Με την καταγραφή πραγμάτων, εξασκείστε με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, γεγονός που εγείρει σίγουρα τη νοημοσύνη σας.

Αυτές οι απλές συνήθειες, αυξάνουν την ικανότητα του μυαλού, προφέροντας μια πιο δυνατή και ολοκληρωμένη ζωή

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε