.

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

19χρονη δέχτηκε ΕΠΙΘΕΣΗ από ''ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ''...(ΒΙΝΤΕΟ)

ΤΡΟΜΟΣ στη Χίο!
Ανήμερα της Πρωτοχρονιάς 19χρονη κοπέλα στη Χίο δέχτηκε επίθεση από μετανάστες που τη χτύπησαν και τη λήστεψαν....

Ευτυχώς δεν είχαν πρόθεση να τη βιάσουν.

Η κοπέλα έδωσε συνέντευξη και πραγματικά ραγίζει καρδιές η κατάσταση στα νησιά μας.


Όπως λέει η 19χρονη αυτό το συμβάν άλλαξε τη ζωή της. «Φοβάμαι πάρα πολύ, τώρα. Είμαι ακόμα πολύ τρομαγμένη, ακόμα και μέσα στο σπίτι προχωράω και κοιτάζω πίσω μου, μήπως με ακολουθεί κανείς.

Ήταν πολύ σοκαριστικό για μένα να βλέπω δύο άτομα με κουκούλες να μου επιτίθενται μέσα στη νύχτα. Δεν περίμενα αυτό να μου συμβεί στο νησί μου, που δεν ήμασταν ποτέ έτσι και τώρα προσέχω πάρα πολύ και είμαι πολύ επιφυλακτική.

Δυστυχώς δεν έχουν καταφέρει να τους πιάσουν και αυτό με τρομάζει ακόμα περισσότερο και το θέμα είναι να μην γίνουν χειρότερα τα πράγματα στη Χίο».


Proto Thema

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε