.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Πώς οι έξυπνοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν ανθρώπους που δεν τους αρέσουν

Σε έναν τέλειο κόσμο, κάθε πρόσωπο που αλληλεπιδρά με ένα άλλο συμπεριφέρεται ωραία, ευγενικά, διακριτικά, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη....
του άλλου, είναι γενναιόδωρος, και πολλά άλλα.

Θα κάνουν αστεία και όλοι θα είναι χαρούμενοι σε ένα ικανοποιητικό περιβάλλον εργασίας, όπου κανείς δεν περιμένει στη γωνία να σε μαχαιρώσει πισώπλατα, ή να σε δυσφημίσει.

Ωστόσο, δεν ζούμε σε έναν τέλειο κόσμο. Μερικοί άνθρωποι μας τρελαίνουν κυριολεκτικά, και εμείς (κατά γενική ομολογία) οδηγούμε αρκετούς στην τρέλα.

Εκείνοι που δεν μας αρέσουν είναι κατά τη γνώμη μας απερίσκεπτοι, βιαστικοί στην κρίση τους, διασύρουν τον χαρακτήρα μας, αμφισβητούν τα κίνητρά μας, ή απλά δεν θεωρούν τα αστεία μας εντάξει- αλλά περιμένουν από εμάς να γελάσουμε με τα δικά τους.

Αναρωτιέστε αν μπορείτε να είστε δίκαιοι με κάποιον που σας τσαλακώνει όλη την ώρα, ή με κάποιον που θέλετε να αποφύγετε.

Ίσως να αναρωτιέστε πως γίνετε να μάθετε τον τρόπο να αρέσετε σε κάθε άτομο που συναντάτε.

Σύμφωνα με τον Robert Sutton (καθηγητής διαχείρισης στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ), δεν είναι ιδανικό κάτι τέτοιο ούτε είναι δυνατόν να χτίσετε μια ομάδα που να αποτελείται εξ ολοκλήρου από ανθρώπους που θα σας προσκαλούσαν στην παρέα τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έξυπνοι άνθρωποι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν σε ανθρώπους που δεν αρέσουν.

1. Δέχονται ότι δεν πρόκειται να αρέσουν σε όλους.

Μερικές φορές μπορεί να παγιδευτούμε στη σκέψη ότι είμαστε καλοί άνθρωποι. Πιστεύουμε ότι αλληλεπιδρούμε καλά με τους άλλους ακόμα και όταν αυτό δεν συμβαίνει. Είναι αναπόφευκτο ότι θα συναντήσετε δύσκολους ανθρώπους που είναι αντίθετοι σε ότι νομίζετε. Οι έξυπνοι άνθρωποι το γνωρίζουν αυτό. Αναγνωρίζουν επίσης ότι οι συγκρούσεις και οι διαφωνίες είναι αποτέλεσμα διαφορών στις αξίες.

Αυτό το άτομο που δεν σας αρέσει, δεν είναι αναγκαστικά κακός άνθρωπος. Ο λόγος που δεν τα πάτε καλά μαζί του είναι επειδή έχετε διαφορετικές αξίες και πεποιθήσεις, και η διαφορά αυτή δημιουργεί την απόσταση. Μόλις το αποδεχτείτε και το συνειδητοποιήσετε μπορεί να αλλάξει η κατάσταση. Αυτό μπορεί ακόμη να οδηγήσει και σε μια διαπίστωση. Θα συμφωνήσετε ότι διαφωνείτε.

2. Ανέχονται αυτούς που τους αγνοούν ή τους απορρίπτουν.

Σίγουρα, μπορεί να έχετε σταθερές απόψεις κριτικής απέναντί του, όπως άγριο βλέμμα, κουνάτε το κεφάλι σας με τρόπο που αιωρείται γύρω όλη την ώρα, αλλά αν το καλοσκεφθείτε, είστε πιο καταδεκτικός με άτομα που μπορεί να έχουν κάνει χειρότερα πράγματα.

"Από άποψη απόδοσης, το θέμα της αρεσκείας παίζει μεγάλο ρόλο, άσχετα αν διαχειρίζονται ένα μεγάλο πρόβλημα πολύ καλύτερα απο τους άλλους.", αναφέρει ο Sutton.

"Χρειάζεστε ανθρώπους που έχουν διαφορετικές απόψεις και δεν φοβούνται να τις υποστηρίξουν," προσθέτει ο Sutton. "Αυτό το είδος των ανθρώπων μπορεί να σταματήσει την επιχείρηση με το να κάνουν ηλίθια πράγματα."

Μπορεί να μην είναι εύκολη υπόθεση αλλά πρέπει να τους ανεχθείτε. Συχνά αμφισβητούν ή μας προκαλούν οδηγώντας μας σε νέες ιδέες και την ομάδα στην επιτυχία.
Θυμηθείτε, ότι κι εσείς δεν είστε τέλειοι, αλλά οι άνθρωποι εξακολουθούν να σας ανέχονται.

3. Χειρίζονται αυτούς που δεν αρέσουν πολιτισμένα και με ευγένεια.

Όποια και αν είναι τα συναισθήματά σας για κάποιον, το πρόσωπο αυτό θα προσαρμόσει τη στάση και τη συμπεριφορά σας στις δικές του ενέργειες και όλο αυτό θα γυρίσει πίσω σε εσάς. Εάν είστε αγενής προς αυτούς, κατά πάσα πιθανότητα θα πετάξουν τους τίτλους ευπρέπειας και θα γίνουν αγενής προς εσάς.

Το βάρος πέφτει σε εσάς, και πρέπει να παραμείνετε δίκαιη, και αμερόληπτη.

"Είναι σημαντικό να καλλιεργήσετε ένα καθαρά επαγγελμαικό και διπλωματικό πρόσωπο, άν θέλετε να συνεργαστείτε θετικά. Δεν πέφτετε στο επίπεδό τους, ούτε πρέπει να τους αφήνετε να σας παρασύρουν ενεργώντας με τον τρόπο που το κάνουν.

4. Ελέγχουν τις δικές τους προσδοκίες.

Δεν είναι ασυνήθιστο για τους ανθρώπους να έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες για τους άλλους. Μπορούμε να αναμένουμε από τους άλλους να ενεργούν ακριβώς όπως θα κάναμε εμείς, ή να πούνε τα πράγματα που θα μπορούσαμε να πούμε σε μια συγκεκριμένη κατάσταση. Ωστόσο, αυτό δεν είναι ρεαλιστικό.

Οι άνθρωποι έχουν ριζωμένα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την αντίδρασή τους. Αν περιμένετε να αντιδράσουν και να φερθούν όπως εσείς τότε θα απογοητευθείτε.

Εάν ένα άτομο σας κάνει να αισθάνεστε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο κάθε φορά, προσαρμόστε τις προσδοκίες σας κατάλληλα. Με αυτό τον τρόπο θα είστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι και η συμπεριφορά τους δεν θα σας πιάσει στον ύπνο.

Οι έξυπνοι άνθρωποι συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο. Δεν εκπλήσσονται από τη συμπεριφορά ενός μη επιθυμητού ατόμου.

5. Γίνονται εσωστρεφείς και επικεντρώνονται στον εαυτό τους.

Όσο και να προσπαθήσετε, μερικοί άνθρωποι πραγματικά μπαίνουν κάτω από το δέρμα σας. Είναι σημαντικό να μάθετε πώς να χειρίζεστε την απογοήτευσή σας όταν ασχολείστε με κάποιον που σας ενοχλεί.

Αντί να σκέφτεστε πόσο ενοχλητικό είναι αυτό το άτομο, επικεντρωθείτε στο γιατί αντιδρούν με αυτό τον τρόπο. Μερικές φορές αυτό που δεν αρέσει στους άλλους, είναι το ίδιο που δεν αρέσει και στον εαυτό μας. Εκτός αυτού, δεν δημιούργησαν το κουμπί, μόνο το πατούν.

Εντοπίστε τι σας οδηγεί σε περίπλοκα συναισθήματα. Στη συνέχεια, δείτε πώς μπορείτε να μαλακώσετε, ή ακόμα και να αλλάξετε την αντίδρασή σας.

Θυμηθείτε: είναι πιο εύκολο να αλλάξει τις δικές σας αντιλήψεις, τη στάση και τη συμπεριφορά σας, παρά να ζητήσετε από κάποιον να αλλάξει.

6. Μπορείτε να διακόψετε και να πάρετε μια βαθιά ανάσα.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας ενός ατόμου μπορεί να ξεκινούν την αντίδρασή σας , όταν χάνουν τακτικά τις προθεσμίες, ή λένε άνοστα αστεία. Αν μπορείτε να διακόψετε την αντλία την αδρεναλίνης που σας οδηγεί σε ανεπιθύμητη συμπεριφορά υπερπηδήστε την κρίση.

Πάρτε μια βαθιά ανάσα και κάντε ένα μεγάλο βήμα πίσω. Θα σας ηρεμήσει και να σας προστατεύει από την υπερβολική αντίδραση, επιτρέποντάς σας με αυτό τον τρόπο, να προχωρήσετε με ένα ελαφρώς πιο ανοιχτό μυαλό και καρδιά.

7. Βάλτε όρια μεταξύ σας.

Αν όλα αποτύχουν, αφήστε χώρο μεταξύ σας και δικαιολογείστε τον εαυτό σας καθώς δεν μπορείτε να προχωρήσετε μαζί του. Καθίστε σε άλλο δωμάτιο ή στην άλλη άκρη του τραπεζιού διάσκεψης.

Βάζοντας όρια και αποστάσεις αλλάζετε την προοπτική άμεσης προσέγγισης, και μπορεί να είστε σε θέση να επανέλθετε στο θέμα εργασίας ατάραχη.

Φυσικά, όλα θα ήταν πιο εύκολα αν είχαμε τη δυνατότητα να μη συνεργαζόμασταν με αυτά τα άτομα. Κρίμα που η ζωή δεν λειτουργεί έτσι.

[Πηγή]

Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε