Αίσθηση προκαλεί η διαφήμιση της Turkish Airlines στα κίτρινα λεωφορεία αστικής περιήγησης (sightseeing), τα οποία συναντάμε στο κέντρο....
της Αθήνας, καθώς μεταφέρουν τους τουρίστες στα αρχαιολογικά μνημεία και τα αξιοθέατα της Αθήνας.
Η απάντηση που έλαβε το pontos-news.gr από τον Κώστα Μαρινάκη, διευθυντή της εταιρείας Athens Open Tour η οποία έχει συμβληθεί με την τουρκική εταιρεία, όταν του απηύθυνε σχετικό ερώτημα, είναι αρκούντως διαφωτιστική.
«Στο πλαίσιο της εμπορικής δραστηριότητας και μεγιστοποίησης των προς διαφήμιση επιφανειών που διαθέτουμε στα λεωφορεία μας, συμβληθήκαμε με την Turkish Airlines όπως αυτή εκπροσωπείται στην Ελλάδα για διαφήμιση της εταιρείας στα λεωφορεία μας.
Η σύμβαση αυτή είναι καθ’ όλα νόμιμη και συμβαίνει συχνά σχεδόν σε όλους τους διεθνείς προορισμούς, καθώς η εταιρεία αυτή διαφημίζει ότι “πετάει” στο μεγαλύτερο δίκτυο παγκοσμίως, όπως αναφέρει στη διαφήμισή της. Είναι δε σύνηθες να διαφημίζεται [σ.σ.: η Turkish Airlines] στην Ελλάδα, και για το λόγο αυτόν, απ’ όσο γνωρίζω, έχει και ξεχωριστά γραφεία στην Ελλάδα.
»Διαφημίζεται για παράδειγμα στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, σε στάσεις μετρό κτλ. ενώ στην τηλεόραση διαφημίζεται και στην ΕΡΤ», σημείωσε ο Κώστας Μαρινάκης.
Μα δεν υπήρξαν Ελληνικές εταιρείες που να έδειξαν αντίστοιχο ενδιαφέρον να διαφημιστούν δίπλα στους αρχαιολογικούς θησαυρούς της χώρας μας, ήταν το επόμενο εύλογο ερώτημα.
«Όχι, δεν υπήρξε κάποιο ενδιαφέρον από ελληνικές εταιρείες του κλάδου ή γενικά ελληνικές εταιρείες άλλων κλάδων, καθώς λόγω της παρατεταμένης ύφεσης όλες οι ελληνικές εταιρείες περικόπτουν τις δαπάνες αυτές», υποστήριξε ο Κώστας Μαρινάκης.
Πρόσθεσε δε ότι η διαφήμιση της τουρκικής εταιρείας έχει τοποθετηθεί με διακριτό τρόπο σε ξεχωριστά σημεία του διαφημιστικού χώρου ώστε να μην δημιουργείται σύγχυση ανάμεσα στην Ακρόπολη και τα άλλα μνημεία μας με την προβολή της Turkish Airlines.
Μόνο που δεν είναι μόνο θέμα σύγχυσης, θα αντέτεινε κάποιος. Είναι κάτι πιο βαθύ που σε πληγώνει.
[Πηγή]
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε
της Αθήνας, καθώς μεταφέρουν τους τουρίστες στα αρχαιολογικά μνημεία και τα αξιοθέατα της Αθήνας.
Η απάντηση που έλαβε το pontos-news.gr από τον Κώστα Μαρινάκη, διευθυντή της εταιρείας Athens Open Tour η οποία έχει συμβληθεί με την τουρκική εταιρεία, όταν του απηύθυνε σχετικό ερώτημα, είναι αρκούντως διαφωτιστική.
«Στο πλαίσιο της εμπορικής δραστηριότητας και μεγιστοποίησης των προς διαφήμιση επιφανειών που διαθέτουμε στα λεωφορεία μας, συμβληθήκαμε με την Turkish Airlines όπως αυτή εκπροσωπείται στην Ελλάδα για διαφήμιση της εταιρείας στα λεωφορεία μας.
Η σύμβαση αυτή είναι καθ’ όλα νόμιμη και συμβαίνει συχνά σχεδόν σε όλους τους διεθνείς προορισμούς, καθώς η εταιρεία αυτή διαφημίζει ότι “πετάει” στο μεγαλύτερο δίκτυο παγκοσμίως, όπως αναφέρει στη διαφήμισή της. Είναι δε σύνηθες να διαφημίζεται [σ.σ.: η Turkish Airlines] στην Ελλάδα, και για το λόγο αυτόν, απ’ όσο γνωρίζω, έχει και ξεχωριστά γραφεία στην Ελλάδα.
»Διαφημίζεται για παράδειγμα στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, σε στάσεις μετρό κτλ. ενώ στην τηλεόραση διαφημίζεται και στην ΕΡΤ», σημείωσε ο Κώστας Μαρινάκης.
Μα δεν υπήρξαν Ελληνικές εταιρείες που να έδειξαν αντίστοιχο ενδιαφέρον να διαφημιστούν δίπλα στους αρχαιολογικούς θησαυρούς της χώρας μας, ήταν το επόμενο εύλογο ερώτημα.
«Όχι, δεν υπήρξε κάποιο ενδιαφέρον από ελληνικές εταιρείες του κλάδου ή γενικά ελληνικές εταιρείες άλλων κλάδων, καθώς λόγω της παρατεταμένης ύφεσης όλες οι ελληνικές εταιρείες περικόπτουν τις δαπάνες αυτές», υποστήριξε ο Κώστας Μαρινάκης.
Πρόσθεσε δε ότι η διαφήμιση της τουρκικής εταιρείας έχει τοποθετηθεί με διακριτό τρόπο σε ξεχωριστά σημεία του διαφημιστικού χώρου ώστε να μην δημιουργείται σύγχυση ανάμεσα στην Ακρόπολη και τα άλλα μνημεία μας με την προβολή της Turkish Airlines.
Μόνο που δεν είναι μόνο θέμα σύγχυσης, θα αντέτεινε κάποιος. Είναι κάτι πιο βαθύ που σε πληγώνει.
[Πηγή]
Οι απόψεις του ιστολογίου μας δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο των άρθρων που δημοσιεύουμε