ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΔΙΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟ"
Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΧΡ. ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗ
Μια λεπτομερής ανάλυση του θέματος από τον ερευνητή Χρ. Κασταμονίτη (ακουστικό βίντεο) με πάρα πολλές λεπτομέρειες και αποδεικτικά στοιχεία για τις Βάσεις των Γερμανών Ναζί, στην Ανταρκτική....
α! μέρος
β! μέρος
Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑΖΙ, ΟΙ ΕΞΩΓΗΪΝΟΙ.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Από το τέλος του Β'ΠΠ έχουν ήδη περάσει 69 χρόνια,αλλά τα σκοτεινά παρασκήνια και γεγονότα που ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί είναι πάρα πολλά.Κατά καιρούς εμφανίζονται διάφοροι συγγραφείς που αποτολμούν να αναφερθούν σ' αυτά, αλλά το έργο τους δεν γίνεται γνωστό στο ευρύτερο κοινό, μάλλον σκόπιμα.
.
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Από το τέλος του Β'ΠΠ έχουν ήδη περάσει 69 χρόνια,αλλά τα σκοτεινά παρασκήνια και γεγονότα που ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί είναι πάρα πολλά.Κατά καιρούς εμφανίζονται διάφοροι συγγραφείς που αποτολμούν να αναφερθούν σ' αυτά, αλλά το έργο τους δεν γίνεται γνωστό στο ευρύτερο κοινό, μάλλον σκόπιμα.
.
.
Ενα από αυτά είναι οι τομείς που εργάσθηκε σκληρά και μεθοδικά η πολεμική βιομηχανία της Ναζιστικής Γερμανίας σε διάφορες εφευρέσεις "επαναστατικών όπλων"τα οποία ακόμα και σήμερα βρίσκονται στην σφαίρα του μύθου και των φημών,αλλά και η μυστηριώδης βάση τους στην Ανταρκτική.
Πέραν αυτών όμως υπάρχουν,όπως θα δούμε στο άρθρο και άλλα μυστήρια σ' αυτήν την παγωμένη περιοχή του πλανήτη μας,τα οποία μας τα αποκρύπτουν !
Θα προσπαθήσω με το παρόν άρθρο να αναφερθώ σ' αυτά τα θέματα βάση στοιχείων που έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα.
ΒΑΣΗ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗΣ
Από τότε που πέτυχε την ενοποίηση της η Γερμανία το 1871, λαχταρούσε αποικίες ως ζήτημα εθνικής υπερηφάνειας. Αλλά από τα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα, το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου είχε ήδη διαμοιραστεί από ευρωπαϊκές δυνάμεις και η Γερμάνια απέκτησε μερικές άχρηστες περιοχές της Αφρικής και της Ασίας.Έτσι απεφάσισε να αναζητήσει άλλες άγνωστες περιοχές του πλανήτη οι οποίες θα τις έδιναν νέους πόρους και ίσως και εναλλακτικές μορφές ενέργειας.Ένας τέτοιος άγνωστος χώρος που απεφάσισε να εξερευνήσει ήταν η Ανταρκτική, ο Νότιος Πόλος της Γης,η έκταση της οποίας είναι μιάμιση φορά η Ευρώπη.
Η πρώτη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν η Εκστρατεία Gauss το 1901 – 1903, με επικεφαλής τον βετεράνο στην Αρκτική και τη γεωλογία καθηγητή Erich von Drygalski, και ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε ένα αερόστατο για εναερία παρατήρηση στην Ανταρκτική.
Η δεύτερη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν το 1911-1912 με τον Wilhelm Filchner, που είχε στόχο την διέλευση της Ανταρκτικής για να μάθουν αν υπήρχαν κομμάτια γης χωρίς πάγο.
Ενα από αυτά είναι οι τομείς που εργάσθηκε σκληρά και μεθοδικά η πολεμική βιομηχανία της Ναζιστικής Γερμανίας σε διάφορες εφευρέσεις "επαναστατικών όπλων"τα οποία ακόμα και σήμερα βρίσκονται στην σφαίρα του μύθου και των φημών,αλλά και η μυστηριώδης βάση τους στην Ανταρκτική.
Πέραν αυτών όμως υπάρχουν,όπως θα δούμε στο άρθρο και άλλα μυστήρια σ' αυτήν την παγωμένη περιοχή του πλανήτη μας,τα οποία μας τα αποκρύπτουν !
Θα προσπαθήσω με το παρόν άρθρο να αναφερθώ σ' αυτά τα θέματα βάση στοιχείων που έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα.
ΒΑΣΗ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗΣ
Από τότε που πέτυχε την ενοποίηση της η Γερμανία το 1871, λαχταρούσε αποικίες ως ζήτημα εθνικής υπερηφάνειας. Αλλά από τα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα, το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου είχε ήδη διαμοιραστεί από ευρωπαϊκές δυνάμεις και η Γερμάνια απέκτησε μερικές άχρηστες περιοχές της Αφρικής και της Ασίας.Έτσι απεφάσισε να αναζητήσει άλλες άγνωστες περιοχές του πλανήτη οι οποίες θα τις έδιναν νέους πόρους και ίσως και εναλλακτικές μορφές ενέργειας.Ένας τέτοιος άγνωστος χώρος που απεφάσισε να εξερευνήσει ήταν η Ανταρκτική, ο Νότιος Πόλος της Γης,η έκταση της οποίας είναι μιάμιση φορά η Ευρώπη.
Η πρώτη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν η Εκστρατεία Gauss το 1901 – 1903, με επικεφαλής τον βετεράνο στην Αρκτική και τη γεωλογία καθηγητή Erich von Drygalski, και ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε ένα αερόστατο για εναερία παρατήρηση στην Ανταρκτική.
Η δεύτερη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν το 1911-1912 με τον Wilhelm Filchner, που είχε στόχο την διέλευση της Ανταρκτικής για να μάθουν αν υπήρχαν κομμάτια γης χωρίς πάγο.
Η τρίτη ήταν η New Swabia (Νέα Σουηβία) το 1938 (Neuschwabenland), που άρχισε να εξερευνάται από τη Γερμανία στις 17 Δεκεμβρίου 1938. Για την προετοιμασία τους για την αποστολή, οι Γερμανοί κάλεσαν ένα Αμερικανό πολικό εξερευνητή και αξιωματικό του Ναυτικού, τον μετέπειτα Ναύαρχο
.
.
Richard Ε.Byrd, που είχε εξερευνήσει μέρος του πόλου με στόχο να ιδρύσει μια αμερικανική βάση στην περιοχή το 1928-1930 με όνομα Little America.
Τότε ο Byrd (Μπερντ) είχε αναστατώσει τον παγκόσμιο Τύπο δείχνοντας ένα φιλμ και αναφέροντας ότι είχε ανακαλύψει περιοχές με ζεστό νερό με βλάστηση και άγνωστα ζώα. Ωστόσο, ο Byrd αρνήθηκε να συμμετάσχει στη γερμανική αποστολή.
Η νέα εκστρατεία των Γερμανών ξεκίνησε από το Αμβούργο για την Ανταρκτική με το πλοίο MS Schwabenland, το οποίο θα μπορούσε επίσης να εκτοξεύσει και αεροσκάφη με τη βοήθεια ενός καταπέλτη.
Στις 19 Ιανουαρίου 1939 το πλοίο έφθασε στην Aνταρκτική σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει ονομαστεί από την Νορβηγία ως "Dronning Maud Land", αρχίζοντας τις πτήσεις, χαρτογραφώντας την περιοχή.
Τότε ο Byrd (Μπερντ) είχε αναστατώσει τον παγκόσμιο Τύπο δείχνοντας ένα φιλμ και αναφέροντας ότι είχε ανακαλύψει περιοχές με ζεστό νερό με βλάστηση και άγνωστα ζώα. Ωστόσο, ο Byrd αρνήθηκε να συμμετάσχει στη γερμανική αποστολή.
Η νέα εκστρατεία των Γερμανών ξεκίνησε από το Αμβούργο για την Ανταρκτική με το πλοίο MS Schwabenland, το οποίο θα μπορούσε επίσης να εκτοξεύσει και αεροσκάφη με τη βοήθεια ενός καταπέλτη.
Στις 19 Ιανουαρίου 1939 το πλοίο έφθασε στην Aνταρκτική σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει ονομαστεί από την Νορβηγία ως "Dronning Maud Land", αρχίζοντας τις πτήσεις, χαρτογραφώντας την περιοχή.
Η περιοχή ήταν μεταξύ του γεωγραφικού πλάτους 69°10'Ν και 76°30" Β και γεωγραφικό μήκος 11°30" Δ και 20° 00" Α, με συνολικό χώρο 600,000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Αυτή η περιοχή ονομάστηκε "Neuschwabenland".
Κατά τη διάρκεια των πτήσεων και των πεζοπόρων αποστολών, εκατοντάδες γερμανικές σημαίες έπεσαν για να συμβολίζουν την κατοχή της Γερμανίας στο έδαφος, αλλά όπως αναφέρουν σήμερα οι Γερμανοί ιστορικοί,ήταν προκειμένου να αναιρεθούν τυχόν αξιώσεις της ιδιοκτησίας στη Νορβηγία.
Συνολικά, 350.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα εξερευνήθηκαν με τα αεροσκάφη και πάνω από 11.000 φωτογραφίες ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της αποστολής. Αυτές οι εικόνες χρησιμοποιήθηκαν για την κατάρτιση ενός χάρτη της περιοχής.Η εκστρατεία δημιούργησε μια προσωρινή κατασκήνωση και ανέφερε ότι γύρω από την περιοχή τους υπήρχε κάποια βλάστηση, εξαιτίας των θερμών πηγών κοντά στη λίμνη.
Θα πρέπει να αναφέρουμε και την επίσημη θέση των γερμανικών απόψεων που δηλώνουν ότι η όλη
Κατά τη διάρκεια των πτήσεων και των πεζοπόρων αποστολών, εκατοντάδες γερμανικές σημαίες έπεσαν για να συμβολίζουν την κατοχή της Γερμανίας στο έδαφος, αλλά όπως αναφέρουν σήμερα οι Γερμανοί ιστορικοί,ήταν προκειμένου να αναιρεθούν τυχόν αξιώσεις της ιδιοκτησίας στη Νορβηγία.
Συνολικά, 350.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα εξερευνήθηκαν με τα αεροσκάφη και πάνω από 11.000 φωτογραφίες ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της αποστολής. Αυτές οι εικόνες χρησιμοποιήθηκαν για την κατάρτιση ενός χάρτη της περιοχής.Η εκστρατεία δημιούργησε μια προσωρινή κατασκήνωση και ανέφερε ότι γύρω από την περιοχή τους υπήρχε κάποια βλάστηση, εξαιτίας των θερμών πηγών κοντά στη λίμνη.
Θα πρέπει να αναφέρουμε και την επίσημη θέση των γερμανικών απόψεων που δηλώνουν ότι η όλη
αποστολή αποσκοπούσε στην βιομηχανία της φαλαινοθηρίας που προήχθη μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1930 σε ένα πολύ σημαντικό κλάδο της γερμανικής οικονομίας.Περισσότερα από 50 πλοία φαλαινοθηρίας υπήρχαν την εποχή του 1938/39, με σχεδόν παράγωγη 500.000 βαρέλια πετρελαίου φάλαινας.Εκτός από την Φαλαινοθηρία προβλέπονται επίσης για την παρασκευή εκρηκτικών γλυκερίνης.
Η επιδίωξη της ναζιστικής ηγεσίας ήταν να σταματήσει στο έπακρο η εξάρτηση από εισαγωγές,με ένα τετραετές σχέδιο που προέβλεπε μια ολοκληρωμένη επέκταση του γερμανικού φαλαινοθηρικού στόλου και στην Ανταρκτική.Η αποστολή επίσης είχε στόχο να ερευνήσει για ορυκτό πλούτο και πετρέλαιο αλλά και τη διερεύνηση χώρων για μια πιθανή βάση του Τρίτου Ράιχ.
Το επόμενο έτος,1940,ένα μήνα μετά τις εχθροπραξίες που είχαν αρχίσει στην Ευρώπη,οι Γερμανοί επέστρεψαν στο "Neuschwabenland" για να τελειώσουν αυτό που είχαν ξεκινήσει,που υποδηλώνει ότι η βάση ήταν υπό κατασκευή.
Όπως προέκυψε,στη περιοχή που ερευνούσαν,βρήκαν μια φυσική σήραγγα με πολλά χιλιόμετρα μήκος, που τελικά τους οδήγησε σε ένα κολοσσιαίο υπόγειο σπήλαιο που ήταν ασυνήθιστα ζεστό που ζεσταινόταν προφανώς γεωθερμικά. Στο τεράστιο σπήλαιο αρχικά βρήκαν μια υπόγεια λίμνη αλλά όπως αποδείχθηκε τα σπήλαια ήταν τόσο εκτεταμένα ώστε να έπρεπε να εξερευνηθούν χωριστά.
Οι Ναζί αρχικά κατασκεύασαν μια βάση σε ένα σπήλαιο με αποβάθρες για τα γερμανικά υποβρύχια και η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούσαν ήταν από την ηφαιστειακή δραστηριότητα, η οποία τους έδωσε τη θερμότητα και ατμό που βοήθησε στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Στις 18 Ιουλίου 1945, εφημερίδες σε όλο τον κόσμο επικεντρώθηκαν σε τίτλους με αναφορές στην Ανταρκτική. Οι New York Times, τότε δήλωσαν "Ο Χίτλερ είναι στο Νότιο Πόλο".Οι τίτλοι που συγκλόνισαν τον κόσμο βασίζονται, εν μέρει, σε γεγονότα. Τα γεγονότα ερχόταν και από τον Γερμανό
Η επιδίωξη της ναζιστικής ηγεσίας ήταν να σταματήσει στο έπακρο η εξάρτηση από εισαγωγές,με ένα τετραετές σχέδιο που προέβλεπε μια ολοκληρωμένη επέκταση του γερμανικού φαλαινοθηρικού στόλου και στην Ανταρκτική.Η αποστολή επίσης είχε στόχο να ερευνήσει για ορυκτό πλούτο και πετρέλαιο αλλά και τη διερεύνηση χώρων για μια πιθανή βάση του Τρίτου Ράιχ.
Το επόμενο έτος,1940,ένα μήνα μετά τις εχθροπραξίες που είχαν αρχίσει στην Ευρώπη,οι Γερμανοί επέστρεψαν στο "Neuschwabenland" για να τελειώσουν αυτό που είχαν ξεκινήσει,που υποδηλώνει ότι η βάση ήταν υπό κατασκευή.
Όπως προέκυψε,στη περιοχή που ερευνούσαν,βρήκαν μια φυσική σήραγγα με πολλά χιλιόμετρα μήκος, που τελικά τους οδήγησε σε ένα κολοσσιαίο υπόγειο σπήλαιο που ήταν ασυνήθιστα ζεστό που ζεσταινόταν προφανώς γεωθερμικά. Στο τεράστιο σπήλαιο αρχικά βρήκαν μια υπόγεια λίμνη αλλά όπως αποδείχθηκε τα σπήλαια ήταν τόσο εκτεταμένα ώστε να έπρεπε να εξερευνηθούν χωριστά.
Οι Ναζί αρχικά κατασκεύασαν μια βάση σε ένα σπήλαιο με αποβάθρες για τα γερμανικά υποβρύχια και η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούσαν ήταν από την ηφαιστειακή δραστηριότητα, η οποία τους έδωσε τη θερμότητα και ατμό που βοήθησε στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Στις 18 Ιουλίου 1945, εφημερίδες σε όλο τον κόσμο επικεντρώθηκαν σε τίτλους με αναφορές στην Ανταρκτική. Οι New York Times, τότε δήλωσαν "Ο Χίτλερ είναι στο Νότιο Πόλο".Οι τίτλοι που συγκλόνισαν τον κόσμο βασίζονται, εν μέρει, σε γεγονότα. Τα γεγονότα ερχόταν και από τον Γερμανό
Ναύαρχο Karl Donitz,τον διάδοχο του Χίτλερ, που αργότερα έζησε ελεύθερος στη Γερμανία, δηλώνοντας την πικρία του ως αξιωματικός,όσον αφορούσε γενικά τους ιστορικούς που δεν τολμούσαν να γράψουν για την μεγάλη ναζιστική βάση με όνομα "Νέο Βερολίνο' στην Ανταρκτική.( Σε κείμενα ορισμένων ιστορικών η βάση αυτή ονομάζεται επίσης και "Βάση 211")
Ο Γερμανός ναύαρχος είχε αναφέρει ότι το γερμανικό ναυτικό είχε εκτελέσει ένα μεγάλο έργο. "Το γερμανικό ναυτικό ξέρει κρυψώνες στους ωκεανούς και κατά συνέπεια είναι πολύ εύκολο να μεταφέρει τον Φύρερ σε ασφαλές μέρος που θα έχει την ευκαιρία να εργαστεί για τα τελικά του σχέδια".Η ανακάλυψη ήταν ότι βρήκαν μια υποβρύχια τάφρο που τους πήγαινε κατ‘ ευθείαν μέσω της Ανταρκτικής σε ένα υπόγειο παράδεισο με ζεστές υπόγειες λίμνες, και βλάστηση και πάγο.
Το 1952, η κυβέρνηση της νέας Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, ερεύνησε τις φήμες για την ναζιστική βάση προσπαθώντας να εντοπίσει τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.Μια πληθώρα από φήμες υποστηρίζει ότι η Neuschwabenland δεν είχε ποτέ εγκαταλειφθεί από τους Ναζί μετά την πρώτη αποστολή. Στην πραγματικότητα, μερικά μέλη του πληρώματος του “Schwabenland” δήλωσαν ότι θα έκαναν αρκετά ταξίδια στην Ανταρκτική για να εδρεύσουν μια απόρρητη αποικία των Ναζί, και θα χρειαζόταν την μεταφορά στρατιωτικού εξοπλισμού και βαρέα εργαλεία εξόρυξης και κατασκευής σηράγγων.
Ο Γερμανός ναύαρχος είχε αναφέρει ότι το γερμανικό ναυτικό είχε εκτελέσει ένα μεγάλο έργο. "Το γερμανικό ναυτικό ξέρει κρυψώνες στους ωκεανούς και κατά συνέπεια είναι πολύ εύκολο να μεταφέρει τον Φύρερ σε ασφαλές μέρος που θα έχει την ευκαιρία να εργαστεί για τα τελικά του σχέδια".Η ανακάλυψη ήταν ότι βρήκαν μια υποβρύχια τάφρο που τους πήγαινε κατ‘ ευθείαν μέσω της Ανταρκτικής σε ένα υπόγειο παράδεισο με ζεστές υπόγειες λίμνες, και βλάστηση και πάγο.
Το 1952, η κυβέρνηση της νέας Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, ερεύνησε τις φήμες για την ναζιστική βάση προσπαθώντας να εντοπίσει τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.Μια πληθώρα από φήμες υποστηρίζει ότι η Neuschwabenland δεν είχε ποτέ εγκαταλειφθεί από τους Ναζί μετά την πρώτη αποστολή. Στην πραγματικότητα, μερικά μέλη του πληρώματος του “Schwabenland” δήλωσαν ότι θα έκαναν αρκετά ταξίδια στην Ανταρκτική για να εδρεύσουν μια απόρρητη αποικία των Ναζί, και θα χρειαζόταν την μεταφορά στρατιωτικού εξοπλισμού και βαρέα εργαλεία εξόρυξης και κατασκευής σηράγγων.
Πράγματι τα εναπομείναντα μητρώα των γερμανικών ναυτικών βάσεων αναφέρουν, μαζικές μετακινήσεις τεχνικών υλικών για άγνωστη περιοχή και ότι αρκετά γερμανικά υποβρύχια γέμισαν με υψηλόβαθμα στελέχη των Ναζί που εγκατέλειψαν την Ευρώπη, βρίσκοντας καταφύγιο σε ένα μυστικό δίκτυο σε υπόγεια καταφύγια στην Neuschwabenland.
Γερμανοί επιστήμονες που αιχμαλωτίστηκαν από τους συμμάχους, ενώ το Βερολίνο βομβαρδιζόταν, αποκάλυψαν πως υπήρχαν απόρρητα έγγραφα, σχεδιαγράμματα και χάρτες που αφορούσαν πτητικά άγνωστα μηχανήματα σε σχήμα δίσκου και εγκαταστάσεις μια απόρρητης βάσης στην Ανταρκτική με όνομα Νέο Βερολίνο.
Γερμανοί επιστήμονες που αιχμαλωτίστηκαν από τους συμμάχους, ενώ το Βερολίνο βομβαρδιζόταν, αποκάλυψαν πως υπήρχαν απόρρητα έγγραφα, σχεδιαγράμματα και χάρτες που αφορούσαν πτητικά άγνωστα μηχανήματα σε σχήμα δίσκου και εγκαταστάσεις μια απόρρητης βάσης στην Ανταρκτική με όνομα Νέο Βερολίνο.
Ενα πολύ σημαντικό μερίδιο ευθύνης όλης αυτής της τόσο ενδιαφέρουσας ιστορίας,αποτελεί και η μυστική οργάνωση των Γερμανών που αποκαλείτο "Αnenerbe"(με μέλη και των μυστικών ομάδων "Θούλη" και "Vrill"),που αν και πέρασαν 69 χρόνια από την λήξη του Β'ΠΠ,λιγοστά πράγματα γνωρίζουμε για την δράση της,τα στελέχη της και τους σχεδιασμούς της.Λέγεται ότι έψαχνε σε εξωτικά μέρη ,πολιτισμούς,ήθη,έθιμα και αρχαία μυστικά.Η ονομασία της σημαίνει "η κληρονομιά των προγόνων'και υποτίθεται ότι όταν ιδρύθηκε το 1935 από υψηλά ισταμένους Ναζί,όπως ο Χάϊνριχ Χίμμλερ,θα εξέταζε τις ρίζες της γερμανικής φυλής.
Πραγματοποιήθηκαν πολύ δαπανηρές έρευνες και ταξίδια,στα πλέον απίθανα σημεία,όπως το Θιβέτ ! Αλλά και άλλα,ενώ σημειώνουν κάποιοι συγγραφείς ,ότι η οργάνωση κατείχε μία φοβερή βιβλιοθήκη από 14.000 τόμους ! Προς τούτο στρατολόγησε πλήθος επιστημόνων και ειδικών ακόμη και στην..μαγεία !
ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ
Αμέσως μετά το τέλος του Β΄ΠΠ κυκλοφορούσαν εντονότατες φήμες,ιδίως από Γερμανούς αιχμαλώτους,αλλά και κατοίκους της Βαυαρίας και της Αυστρίας,ότι υπήρχαν κατασκευασμένες
Πραγματοποιήθηκαν πολύ δαπανηρές έρευνες και ταξίδια,στα πλέον απίθανα σημεία,όπως το Θιβέτ ! Αλλά και άλλα,ενώ σημειώνουν κάποιοι συγγραφείς ,ότι η οργάνωση κατείχε μία φοβερή βιβλιοθήκη από 14.000 τόμους ! Προς τούτο στρατολόγησε πλήθος επιστημόνων και ειδικών ακόμη και στην..μαγεία !
ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ
Αμέσως μετά το τέλος του Β΄ΠΠ κυκλοφορούσαν εντονότατες φήμες,ιδίως από Γερμανούς αιχμαλώτους,αλλά και κατοίκους της Βαυαρίας και της Αυστρίας,ότι υπήρχαν κατασκευασμένες
τεράστιες υπόγειες εγκαταστάσεις,αρκετά μέτρα κάτω από την γη και΄σε διαμορφωμένους χώρους σε εσωτερικό βουνών,οπου οι Ναζί μελετούσαν και κατασκεύαζαν εντυπωσιακά υπερσύγχρονα όπλα.
Για την κατασκευή αυτών των απορρήτων εγκαταστάσεων,υπολογίζεται ότι χρησιμοποιήθηκαν περίπου 250.000 εργάτες,οι οποίοι πιθανότατα στη συνέχεια θανατώθηκαν(ακόμα δεν έχει διαπιστωθεί αυτή η πληροφορία).Τέτοιες εγκαταστάσεις έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα ,εκτός της Αυστρίας,στην Βόρειο Ιταλία και στην Βαυαρία.Σήμερα πληθαίνουν οι άνθρωποι,όπως ο ερευνητής Γουίλιαμ Χάρμπινσον, που ισχυρίζονται ότι το "επόμενο Ράϊχ"προετοιμάζεται κάτω από το έδαφος ! Δεν είναι τυχαίο ότι λίγο μετά το τέλος του Β΄ΠΠ,μικρές πόλεις και χωριά της Γερμανίας ερημώθηκαν εντελώς.Επίσης πολλά παιδιά χάθηκαν μυστηριωδώς από νοσοκομεία και ιδρύματα !
Για την κατασκευή αυτών των απορρήτων εγκαταστάσεων,υπολογίζεται ότι χρησιμοποιήθηκαν περίπου 250.000 εργάτες,οι οποίοι πιθανότατα στη συνέχεια θανατώθηκαν(ακόμα δεν έχει διαπιστωθεί αυτή η πληροφορία).Τέτοιες εγκαταστάσεις έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα ,εκτός της Αυστρίας,στην Βόρειο Ιταλία και στην Βαυαρία.Σήμερα πληθαίνουν οι άνθρωποι,όπως ο ερευνητής Γουίλιαμ Χάρμπινσον, που ισχυρίζονται ότι το "επόμενο Ράϊχ"προετοιμάζεται κάτω από το έδαφος ! Δεν είναι τυχαίο ότι λίγο μετά το τέλος του Β΄ΠΠ,μικρές πόλεις και χωριά της Γερμανίας ερημώθηκαν εντελώς.Επίσης πολλά παιδιά χάθηκαν μυστηριωδώς από νοσοκομεία και ιδρύματα !
Μετά το τέλος του πολέμου Αμερικανοι και Βρεττανοί ανακάλυψαν σε υπόγειες εργοστάσια των Ναζί 27 ιπτάμενα οχήματα σε σχήμα δίσκου,τα περίφημα "Χανεμπού"(από το όνομα του εφευρέτη τους Khan Ebu) εξοπλισμένα με πολυβόλα και πυροβόλα.Λέγεται ότι κάποια από αυτά χρησιμοποιήθηκαν στον Β'ΠΠ στην Αφρική στην μάχη του Ελ Αλαμέϊν,αλλά δεν είναι
διασταυρωμένο αυτό.Το τελευταίο τους μοντέλο το "Χανεμπού-7"ανέπτυσε τέτοια ταχύτητα ώστε μπορούσε να κάνει τον γύρο της γης σε μία ώρα.Οι Αμερικανοι και Βρεττανοί αεροπόροι που είχαν συναντήσει τέτοια ιπταμενα οχήματα τα ονόμαζαν "Foo Fighters" και δεν γνώριζαν αν είναι επίγεια ή εξωγήϊνα.
Στα παραπάνω εργοστάσια βρέθηκαν επίσης οι διάσημοι Γερμανοί επιστήμονες,οι οποίοι είχαν εξαφανισθει μυστηριωδώς πριν την έναρξη του πολέμου, Κουρτ Ντέϊβις και ο Βέρνερ φον Μπράουν,ο πατέρας των Γερμανικών και μετέπειτα και των Αμερικανικών πυραύλων και του διαστημικού προγράμματος "ΑΠΟΛΛΩΝ" με το οποίο προσεδαφίσθηκαν οι Αμερικανοί αστροναύτες στην Σελήνη.
διασταυρωμένο αυτό.Το τελευταίο τους μοντέλο το "Χανεμπού-7"ανέπτυσε τέτοια ταχύτητα ώστε μπορούσε να κάνει τον γύρο της γης σε μία ώρα.Οι Αμερικανοι και Βρεττανοί αεροπόροι που είχαν συναντήσει τέτοια ιπταμενα οχήματα τα ονόμαζαν "Foo Fighters" και δεν γνώριζαν αν είναι επίγεια ή εξωγήϊνα.
Στα παραπάνω εργοστάσια βρέθηκαν επίσης οι διάσημοι Γερμανοί επιστήμονες,οι οποίοι είχαν εξαφανισθει μυστηριωδώς πριν την έναρξη του πολέμου, Κουρτ Ντέϊβις και ο Βέρνερ φον Μπράουν,ο πατέρας των Γερμανικών και μετέπειτα και των Αμερικανικών πυραύλων και του διαστημικού προγράμματος "ΑΠΟΛΛΩΝ" με το οποίο προσεδαφίσθηκαν οι Αμερικανοί αστροναύτες στην Σελήνη.
Επίσης αποτελεί μυστήριο πως οι Γερμανοί μεταξύ των ετών 1936-1939 και με ποιά τεχνολογία κατασκεύασαν τους παραπάνω ιπτάμενους δίσκους,1697 σύγχρονα μαχητικά αεροπλάνα και 100 υποβρύχια τα περίφημα U-BOAT ο φόβος και ο τρόμος των συμμαχικών νηοπομπών στον Ατλαντικό !!Λέγεται ότι από τις αρχές του 20ου αιώνα οι Γερμανοί είχαν επικοινωνία με κάποια εξωγήϊνη φυλή η οποία και τους έδωσε τεχνολογία !
ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
Ενα μυστήριο που απασχόλεισε τους συμμάχους είναι ότι το 1945 εξαφανίσθηκε εκτός Γερμανίας ένας ασυνήθιστος μεγάλος αριθμός γερμανικών αεροσκαφών και 100 υποβρυχίων περίπου (U-BOAT) που μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί! Πολλοί Γερμανοί επιστήμονες που αιχμαλωτίσθηκαν από τους συμμάχους,αποκάλυψαν πως ενώ το Βερολίνο βομβαρδιζόταν,τα απόρρητα έγγραφα,σχεδιαγράμματα και οι χάρτες που αφορούσαν τους ιπτάμενους δίσκους και τις εγκαταστάσεις της Ανταρκτικής,μεταφέρθηκαν από έμπιστα και εκλεκτά μέλη στις Βαλτικές χώρες με δύο υποβρύχια,το U-530 και το U-977.
ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
Ενα μυστήριο που απασχόλεισε τους συμμάχους είναι ότι το 1945 εξαφανίσθηκε εκτός Γερμανίας ένας ασυνήθιστος μεγάλος αριθμός γερμανικών αεροσκαφών και 100 υποβρυχίων περίπου (U-BOAT) που μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί! Πολλοί Γερμανοί επιστήμονες που αιχμαλωτίσθηκαν από τους συμμάχους,αποκάλυψαν πως ενώ το Βερολίνο βομβαρδιζόταν,τα απόρρητα έγγραφα,σχεδιαγράμματα και οι χάρτες που αφορούσαν τους ιπτάμενους δίσκους και τις εγκαταστάσεις της Ανταρκτικής,μεταφέρθηκαν από έμπιστα και εκλεκτά μέλη στις Βαλτικές χώρες με δύο υποβρύχια,το U-530 και το U-977.
Tην παραπάνω αποστολή,λέγεται,πως την συνόδευαν ανώτατα στελέχη.Τα δύο υποβρύχια εξαφανίσθηκαν για μήνες στους κόλπους της Βαλτικής θάλασσας,για να επανεμφανισθούν στις 17 Αυγούστουτου 1945 (100 περίπου ημέρες μετά την παράδοση της Γερμανίας) στο λιμάνι "Μar de Plata"της Αργεντινής όπου και παραδόθηκαν στο ναυτικό της Αργεντινής.
Η Αργεντινή εθεωρείτο ουδέτερη χώρα και φιλικώς διακείμενη στους Ναζί,γι'αυτό εγκαταστάθηκαν εκεί πολλοί εγκληματίες πολέμου ενώ άλλες ομάδες Ναζί εστάλλησαν στην Βραζιλία και στην Παραγουάη με τις "ευλογίες"του Βατικανού !Αλλωστε,ας μην ξεχνάμε ότι η είδηση για τον θάνατο του Χίτλερ,αρχικά θεωρήθηκε ψευδής και υπήρξαν φόβοι ότι ο Γερμανός ηγέτης και κορυφαίοι συνεργάτες του είχαν καταφύγει είτε στην Aνταρκτική είτε στην Λατινική Αμερική με υποβρύχια.Ο ίδιος ο πρόεδρος της Αμερικής Harry Truman είχε ρωτήσει τον Στάλιν σε συνάντηση τους και ο Σοβιετικός ηγέτης του απήντησε ότι "δεν έχει βρεθεί"!
Η Αργεντινή εθεωρείτο ουδέτερη χώρα και φιλικώς διακείμενη στους Ναζί,γι'αυτό εγκαταστάθηκαν εκεί πολλοί εγκληματίες πολέμου ενώ άλλες ομάδες Ναζί εστάλλησαν στην Βραζιλία και στην Παραγουάη με τις "ευλογίες"του Βατικανού !Αλλωστε,ας μην ξεχνάμε ότι η είδηση για τον θάνατο του Χίτλερ,αρχικά θεωρήθηκε ψευδής και υπήρξαν φόβοι ότι ο Γερμανός ηγέτης και κορυφαίοι συνεργάτες του είχαν καταφύγει είτε στην Aνταρκτική είτε στην Λατινική Αμερική με υποβρύχια.Ο ίδιος ο πρόεδρος της Αμερικής Harry Truman είχε ρωτήσει τον Στάλιν σε συνάντηση τους και ο Σοβιετικός ηγέτης του απήντησε ότι "δεν έχει βρεθεί"!
Αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό,είναι ότι η κυβέρνηση της Αργεντινής πιέσθηκε από τους Αμερικανούς να συλλάβει τα πληρώματα των δύο υποβρυχίων.Λίγο αργότερα οι αμερικανικές και βρεττανικές υπηρεσίες θα ανέκριναν για μέρες όλους όσους βρίσκονταν μέσα στα δύο προαναφερθέντα υποβρύχια.Σε μικροφίλμ, που εντοπίστηκαν στο ένα γερμανικό υποβρύχιο,αποκαλύφθηκε η ανωτερότητα των Γερμανών σε θέματα τεχνολογίας δηλώνοντας ότι ήταν τουλάχιστον πενήντα χρονιά μπροστά.
Ορισμένοι συγγραφείς αναφέρουν πως συνολικά δέκα γερμανικά φρεσκοφτιαγμένα υποβρύχια,έφυγαν τις τελευταίες ημέρες του πολέμου από νορβηγικά "fiords",γεμάτα αξιωματούχους και στελέχη-επιστήμονες,για να τους αποβιβάσουν στην Αργεντινή,όπου το καθεστώς του προέδρου Juan Peron ήταν πολύ φιλικό προς τους Ναζί.Εκτός από τα προαναφερθέντα υποβρύχια υπήρξε και ένα τρίτο ,το U-1238,στο οποίο το πλήρωμα του προκάλεσε αυτοβύθιση στον κόλπο "Sun Matias" κοντά στην Βόρεια Παταγονία.Αρα απουσιάζουν επτά από τα δέκα υποβρύχια που έφυγαν από τα νορβηγικά νερά,λίγο πριν την παράδοση της Γερμανίας.
Οπως έχει καταγραφεί από τα δημοσιευμένα στοιχεία εκείνης της εποχής,από τις εφημερίδες της Αργεντινής,τα δύο υποβρύχια (U-530,U-977),φέρονται να ήσαν "εν καταδύσει"
66 ημέρες ! Οι εικασίες "έδιναν και έπαιρναν"ότι ή πραγματοποίησαν μυστικό ταξίδι στην Ανταρκτική ή είχαν αναλάβει σε άκρως απόρρητη αποστολή,την μεταφορά του Χίτλερ,"αφήνοντας τον" σε κάποια παραλία κράτους της Ν.Αμερικής,ή μετέφεραν μεγάλη ποσότητα ράβδων χρυσού,από την "Ράϊχσμπανκ"του Βερολίνου,ελάχιστο χρόνο πριν εισβάλλουν οι Ρώσοι !
Μετά τη παράδοση τους και τις πρώτες ανακρίσεις οι Αμερικανοί μετέφεραν τα πληρώματα των δύο υποβρυχίων στις ΗΠΑ για εκτενέστερες ανακρίσεις και τα ρυμούλκησαν τα υποβρύχια στο λιμάνι της Βοστώνης.Οι απόρρητοι αμερικανικοί φάκελλοι για τις ανακρίσεις των πληρωμάτων των δύο αυτών υποβρυχίων τον Αύγουστο του 1945,επετράπει να δοθούν στην δημοσιότητα μετά 64 χρόνια,δηλαδή τον Αύγουστο του 2009 !!!
Με βάση τις απόρρητες καταθέσεις του πληρώματος του U-977,στους έκπληκτους και καχύποπτους αξιωματικούς του αμερικάνικου ναυτικού,ήσαν 107 ημέρες σε συνεχές ταξίδι,είχε διανύσει 7644 ναυτικά μίλλια και είχε άθικτες 10 τορπίλλες παρόλο που είχε διαταγή να περιπολεί έξω από το λιμάνι southampton της Αγγλίας και να βυθίζει όποιο πολεμικό πλοίο έβγαινε από το λιμάνι αυτό.!Ο κυβερνήτης του υποπλοίαρχος Sefer δικαιολογήθηκε ότι έφερε το υποβρύχιο στην Αργεντινή μόλις έληξε ο πόλεμος,γιατί ήξερε ότι η Αργεντινή ήταν φιλικό κράτος προς την Γερμανία και υπήρχε εκεί μεγάλη και ευημερούσα γερμανική κοινότητα.Πριν φθάσει στην Αργεντινή και επειδή είχε τελειώσει ο πόλεμος άφησε 16 παντρεμένους άνδρες κατόπιν επιθυμίας τους,στα νορβηγικά νησάκια Holshenoy.
Το άλλο υποβρύχιο ,το U-530,όταν παραδόθηκε ήταν αναιτίως ξηλωμένο το μεγάλο εξωτερικό πυροβόλο του.Επίσης κανείς από τους άνδρες του δεν είχε μαζί του στοιχεία ταυτότητας,όπως επίσης δεν υπήρχε το ειδικό βιβλίο του υποβρυχίου που διέθεταν όλα τα γερμανικά πλοία.Δημοσιογράφος στην Αργεντινή ισχυρίσθηκε ότι η αστυνομία του "Buenos Aires "(πρωτεύουσα της Αργεντινής)είχε αναφορά από την επαρχία ,πως το γερμανικό υποβρύχιο απεβίβασε σε ακτή δύο άτομα,υψηλά ιστάμενα και μεταμφιεσμένα.
Ποτέ δεν διασταυρώθηκε αυτή η πληροφορία,αν και δύο Άγγλοι συγγραφείς,το 2010,έγραψαν σχετικό βιβλίο υπονoώντας πως τα δύο αυτά άτομα ήταν ο Χίτλερ και η σύζυγος του Εύα Μπράουν,οι
.
Ορισμένοι συγγραφείς αναφέρουν πως συνολικά δέκα γερμανικά φρεσκοφτιαγμένα υποβρύχια,έφυγαν τις τελευταίες ημέρες του πολέμου από νορβηγικά "fiords",γεμάτα αξιωματούχους και στελέχη-επιστήμονες,για να τους αποβιβάσουν στην Αργεντινή,όπου το καθεστώς του προέδρου Juan Peron ήταν πολύ φιλικό προς τους Ναζί.Εκτός από τα προαναφερθέντα υποβρύχια υπήρξε και ένα τρίτο ,το U-1238,στο οποίο το πλήρωμα του προκάλεσε αυτοβύθιση στον κόλπο "Sun Matias" κοντά στην Βόρεια Παταγονία.Αρα απουσιάζουν επτά από τα δέκα υποβρύχια που έφυγαν από τα νορβηγικά νερά,λίγο πριν την παράδοση της Γερμανίας.
Οπως έχει καταγραφεί από τα δημοσιευμένα στοιχεία εκείνης της εποχής,από τις εφημερίδες της Αργεντινής,τα δύο υποβρύχια (U-530,U-977),φέρονται να ήσαν "εν καταδύσει"
66 ημέρες ! Οι εικασίες "έδιναν και έπαιρναν"ότι ή πραγματοποίησαν μυστικό ταξίδι στην Ανταρκτική ή είχαν αναλάβει σε άκρως απόρρητη αποστολή,την μεταφορά του Χίτλερ,"αφήνοντας τον" σε κάποια παραλία κράτους της Ν.Αμερικής,ή μετέφεραν μεγάλη ποσότητα ράβδων χρυσού,από την "Ράϊχσμπανκ"του Βερολίνου,ελάχιστο χρόνο πριν εισβάλλουν οι Ρώσοι !
Μετά τη παράδοση τους και τις πρώτες ανακρίσεις οι Αμερικανοί μετέφεραν τα πληρώματα των δύο υποβρυχίων στις ΗΠΑ για εκτενέστερες ανακρίσεις και τα ρυμούλκησαν τα υποβρύχια στο λιμάνι της Βοστώνης.Οι απόρρητοι αμερικανικοί φάκελλοι για τις ανακρίσεις των πληρωμάτων των δύο αυτών υποβρυχίων τον Αύγουστο του 1945,επετράπει να δοθούν στην δημοσιότητα μετά 64 χρόνια,δηλαδή τον Αύγουστο του 2009 !!!
Με βάση τις απόρρητες καταθέσεις του πληρώματος του U-977,στους έκπληκτους και καχύποπτους αξιωματικούς του αμερικάνικου ναυτικού,ήσαν 107 ημέρες σε συνεχές ταξίδι,είχε διανύσει 7644 ναυτικά μίλλια και είχε άθικτες 10 τορπίλλες παρόλο που είχε διαταγή να περιπολεί έξω από το λιμάνι southampton της Αγγλίας και να βυθίζει όποιο πολεμικό πλοίο έβγαινε από το λιμάνι αυτό.!Ο κυβερνήτης του υποπλοίαρχος Sefer δικαιολογήθηκε ότι έφερε το υποβρύχιο στην Αργεντινή μόλις έληξε ο πόλεμος,γιατί ήξερε ότι η Αργεντινή ήταν φιλικό κράτος προς την Γερμανία και υπήρχε εκεί μεγάλη και ευημερούσα γερμανική κοινότητα.Πριν φθάσει στην Αργεντινή και επειδή είχε τελειώσει ο πόλεμος άφησε 16 παντρεμένους άνδρες κατόπιν επιθυμίας τους,στα νορβηγικά νησάκια Holshenoy.
Το άλλο υποβρύχιο ,το U-530,όταν παραδόθηκε ήταν αναιτίως ξηλωμένο το μεγάλο εξωτερικό πυροβόλο του.Επίσης κανείς από τους άνδρες του δεν είχε μαζί του στοιχεία ταυτότητας,όπως επίσης δεν υπήρχε το ειδικό βιβλίο του υποβρυχίου που διέθεταν όλα τα γερμανικά πλοία.Δημοσιογράφος στην Αργεντινή ισχυρίσθηκε ότι η αστυνομία του "Buenos Aires "(πρωτεύουσα της Αργεντινής)είχε αναφορά από την επαρχία ,πως το γερμανικό υποβρύχιο απεβίβασε σε ακτή δύο άτομα,υψηλά ιστάμενα και μεταμφιεσμένα.
Ποτέ δεν διασταυρώθηκε αυτή η πληροφορία,αν και δύο Άγγλοι συγγραφείς,το 2010,έγραψαν σχετικό βιβλίο υπονoώντας πως τα δύο αυτά άτομα ήταν ο Χίτλερ και η σύζυγος του Εύα Μπράουν,οι
.
.
οποίοι έζησαν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960 σε ιδιαιτέρως απομoνωμένο εξοχικό σπίτι,προετοιμασμένο καταλλήλως πολύ καιρό πριν,στο οποίο υπήρχε πρόσβαση μόνον από "αέρος" με υδροπλάνο !!!
Μετά από όλα αυτά οι Αμερικανοί ήταν πολύ θορυβοποιημένοι και ο φόβος και οι υπόνειες για την Ανταρκτική και το τι είχαν εκεί οι Ναζί,τους "έκαιγε".Είχαν και πληροφορίες ότι τα γερμανικά υποβρύχια είχαν τεχνολογία πρωτοποριακή και μπορούσαν να παίρνουν αέρα με μία συσκευή "Snorkel" χωρίς να αναδυθούν για πολλές χιλιάδες ναυτικά μίλλια !!
Μεγάλο ρόλο σ'αυτές τις ανησυχίες των αμερικανών διεδραμάτισε και μία πολύ εντυπωσιακή δήλωση του αρχηγού του γερμανικού ναυτικου Nαυάρχου Karl Donitz το 1943,όπου είχε δηλώσει με μεγάλη υπερηφάνεια ότι "τα υποβρύχια μας ,ανακάλυψαν έναν επίγειο παράδεισο ",ενώ σε άλλη δήλωση του είχε αναφέρει πως"ο γερμανικός υποβρυχιακός στόλος,μπορεί να είναι περήφανος,γιατί έχτισε ένα αδιαπέραστο τείχος για τον Φύρερ,στην άλλη άκρη του κόσμου"!!
Μόνες τους αυτές οι δύο δηλώσεις,ήταν απολύτως αρκετές για να κάνουν τους αμερικανούς να μην ησυχάζουν καθόλου!!!
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΙGH JUMP
Οι Σύμμαχοι το 1947 θορυβήθηκαν ακόμη περισσότερο όταν πληροφορήθηκαν τις φήμες που ήθελαν τη βάση της Ανταρκτικής να λειτουργεί τουλάχιστον από το 1935, χάρη στις ενέργειες της ομάδας "Vrill" που ήταν μια ανεξάρτητη ομάδα με τεράστια κεφάλαια,που ασχολούταν με τις νέες τεχνολογίες αλλά και την εξέλιξη επαναστατικών φουτουριστικών εναέριων οχημάτων σε σχήμα δίσκου.
Με την έγκριση του Προέδρου Harry Truman,οι αμερικανοί αποφάσισαν να οργανώσουν μια μεγάλη εξερευνητική αποστολή προς την Ανταρκτική ,η οποία θα είχε καλά οργανωμένο σχέδιο αναζητήσεως σε βάθος στους απέραντους πάγους,ώστε να δοθούν επιτέλους οι πολυπόθητες απαντήσεις.
Οι αμερικάνικες υποψίες δεν ξεκινούσαν μόνον από την περίεγη και αναιτίως καθυστερημένη παράδοση των δύο γερμανικών υποβρυχίων ,που αναφέρθηκαν παραπάνω,στις αρχές της Αργεντινής.Πως εξαφανίσθηκαν περίπου 100 γερμανικά υποβρύχια;Ήταν οι φήμες αληθινές;Υπήρχε πράγματι η θρυλούμενη βάση των Ναζί στην Ανταρκτική;Τι είχαν πετύχει οι γερμανοί με τις γνωστές αποστολές τους στην Ανταρκτική λίγο πριν την έναρξη του πολέμου,την άνοιξη του 1939;
οποίοι έζησαν μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960 σε ιδιαιτέρως απομoνωμένο εξοχικό σπίτι,προετοιμασμένο καταλλήλως πολύ καιρό πριν,στο οποίο υπήρχε πρόσβαση μόνον από "αέρος" με υδροπλάνο !!!
Μετά από όλα αυτά οι Αμερικανοί ήταν πολύ θορυβοποιημένοι και ο φόβος και οι υπόνειες για την Ανταρκτική και το τι είχαν εκεί οι Ναζί,τους "έκαιγε".Είχαν και πληροφορίες ότι τα γερμανικά υποβρύχια είχαν τεχνολογία πρωτοποριακή και μπορούσαν να παίρνουν αέρα με μία συσκευή "Snorkel" χωρίς να αναδυθούν για πολλές χιλιάδες ναυτικά μίλλια !!
Μεγάλο ρόλο σ'αυτές τις ανησυχίες των αμερικανών διεδραμάτισε και μία πολύ εντυπωσιακή δήλωση του αρχηγού του γερμανικού ναυτικου Nαυάρχου Karl Donitz το 1943,όπου είχε δηλώσει με μεγάλη υπερηφάνεια ότι "τα υποβρύχια μας ,ανακάλυψαν έναν επίγειο παράδεισο ",ενώ σε άλλη δήλωση του είχε αναφέρει πως"ο γερμανικός υποβρυχιακός στόλος,μπορεί να είναι περήφανος,γιατί έχτισε ένα αδιαπέραστο τείχος για τον Φύρερ,στην άλλη άκρη του κόσμου"!!
Μόνες τους αυτές οι δύο δηλώσεις,ήταν απολύτως αρκετές για να κάνουν τους αμερικανούς να μην ησυχάζουν καθόλου!!!
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΙGH JUMP
Οι Σύμμαχοι το 1947 θορυβήθηκαν ακόμη περισσότερο όταν πληροφορήθηκαν τις φήμες που ήθελαν τη βάση της Ανταρκτικής να λειτουργεί τουλάχιστον από το 1935, χάρη στις ενέργειες της ομάδας "Vrill" που ήταν μια ανεξάρτητη ομάδα με τεράστια κεφάλαια,που ασχολούταν με τις νέες τεχνολογίες αλλά και την εξέλιξη επαναστατικών φουτουριστικών εναέριων οχημάτων σε σχήμα δίσκου.
Με την έγκριση του Προέδρου Harry Truman,οι αμερικανοί αποφάσισαν να οργανώσουν μια μεγάλη εξερευνητική αποστολή προς την Ανταρκτική ,η οποία θα είχε καλά οργανωμένο σχέδιο αναζητήσεως σε βάθος στους απέραντους πάγους,ώστε να δοθούν επιτέλους οι πολυπόθητες απαντήσεις.
Οι αμερικάνικες υποψίες δεν ξεκινούσαν μόνον από την περίεγη και αναιτίως καθυστερημένη παράδοση των δύο γερμανικών υποβρυχίων ,που αναφέρθηκαν παραπάνω,στις αρχές της Αργεντινής.Πως εξαφανίσθηκαν περίπου 100 γερμανικά υποβρύχια;Ήταν οι φήμες αληθινές;Υπήρχε πράγματι η θρυλούμενη βάση των Ναζί στην Ανταρκτική;Τι είχαν πετύχει οι γερμανοί με τις γνωστές αποστολές τους στην Ανταρκτική λίγο πριν την έναρξη του πολέμου,την άνοιξη του 1939;
Ετσι οι Αμερικανοί οργάνωσαν μια ναυτική εκστρατεία με 48 πλοία, μεταξύ αυτών ήταν υποβρύχια, ένα αεροπλανοφόρο,ένα πλοίο που μετέφερε 200 αεροσκάφη και 4080 στρατιώτες και τρείς μεγάλες ομάδες ανδρών,με έλκυθρα και σκυλιά,υπό την ηγεσία του Ναυάρχου Richard Byrd, του γνωστού εξερευνητή, με πρόφαση την εξερεύνηση της Ανταρκτικής. Στην πραγματικότητα ήθελαν να βρουν και να καταστρέψουν τη γερμανική βάση.
Η επίσημη ονομασία της εκστρατείας ήταν "Highjump". Η αποστολή άρχισε τον Δεκέμβριο του 1946, και έληξε στα τέλη Φεβρουαρίου 1947.
Επισήμως η αποστολή Highjump ήταν να επεκταθεί η ανταρκτική ερευνητική βάση Little America. Tην όλη εξερεύνηση χρηματοδότησε το πολεμικό ναυτικό,το οποίο μάλιστα είχε δηλώσει στις αρχές Δεκεμβρίου 1946 ότι "η επιχείρηση αυτή είναι πολεμική αποστολή".
Ο Ναύαρχος Richard Byrd ξεκίνησε με την αρμάδα του στις 2/12/46 από τον ναύσταθμο του Norfolk της Virginia και είχε στη διάθεσή του οκτώ μήνες για να φέρει εις πέρας την αποστολή του, αλλά σε οκτώ εβδομάδες αναγκάστηκε να επιστρέψει με πολλές απώλειες σε μαχητικά αεροπλάνα! Πριν συμβούν τα γεγονότα που θα αναφερθούν παρακάτω,ο ίδιος ο Ναύαρχος πέταξε ώρες ολόκληρες,διανύοντας τεράστιες αποστάσεις πάνω από παγους με ειδικά διαμορφωμένα σύγχρονα αεροσκάφη τύπου "Dacota",εφοδιαμένα με τελευταίας τεχνολογίας κινηματογραφικές μηχανές λήψεως που ονομάζοντο "Τριμετρικόν",ενώ διέθεταν και ειδικά μαγνητόμετρα που είχαν αποστολή την ανακάλυψη κενών ή ανοιγμάτων κάτω από τους πάγους.
Τα αμερικάνικα αεροσκάφη έκαναν πτήσεις συνολικής διάρκειας 220 ωρών ,διανύοντας 22700 μίλλια και τραβώντας 70.000 αεροφωτογραφίες.Τα αρχεία αυτά μέχρι σήμερα δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα ! Επίσης η όλη επιχείρηση κινηματογραφήθηκε από το Ναυτικό για τις ανάγκες του Hollywood,ετοιμάζοντας μετά την εμπορική ταινία με τίτλο "Η μυστική Γη",στην οποία αφήγηση έκανε ο γνωστός τότε ηθοποιός Robert Montgomery.
Τι είχε συμβεί όμως και πως από τις 240 ημέρες που προέβλεπαν οι σχεδιασμοί της μεγάλης αυτής αμερικάνικης αποστολής και η υπόθεση έληξε "άδοξα"και "αρνητικά",προτού συμπληρωθούν 56 μόλις ημέρες;
Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από άντρες της αποστολής, το Αμερικανικό Ναυτικό,στην Ανταρκτική,βρέθηκε αντιμέτωπο με ομάδα πραγματικών ιπτάμενων δίσκων που ανέπτυσσαν απίθανες ταχύτητες,που άφησαν όχι μόνον άφωνους,αλλά τελείως αιφνιδιασμένους τους έμπειρους αμερικανούς στρατιωτικούς. Στις αερομαχίες που ακολούθησαν,καταστράφηκαν τέσσερα αεροπλάνα και αλλά δώδεκα χάθηκαν.
.
Η επίσημη ονομασία της εκστρατείας ήταν "Highjump". Η αποστολή άρχισε τον Δεκέμβριο του 1946, και έληξε στα τέλη Φεβρουαρίου 1947.
Επισήμως η αποστολή Highjump ήταν να επεκταθεί η ανταρκτική ερευνητική βάση Little America. Tην όλη εξερεύνηση χρηματοδότησε το πολεμικό ναυτικό,το οποίο μάλιστα είχε δηλώσει στις αρχές Δεκεμβρίου 1946 ότι "η επιχείρηση αυτή είναι πολεμική αποστολή".
Ο Ναύαρχος Richard Byrd ξεκίνησε με την αρμάδα του στις 2/12/46 από τον ναύσταθμο του Norfolk της Virginia και είχε στη διάθεσή του οκτώ μήνες για να φέρει εις πέρας την αποστολή του, αλλά σε οκτώ εβδομάδες αναγκάστηκε να επιστρέψει με πολλές απώλειες σε μαχητικά αεροπλάνα! Πριν συμβούν τα γεγονότα που θα αναφερθούν παρακάτω,ο ίδιος ο Ναύαρχος πέταξε ώρες ολόκληρες,διανύοντας τεράστιες αποστάσεις πάνω από παγους με ειδικά διαμορφωμένα σύγχρονα αεροσκάφη τύπου "Dacota",εφοδιαμένα με τελευταίας τεχνολογίας κινηματογραφικές μηχανές λήψεως που ονομάζοντο "Τριμετρικόν",ενώ διέθεταν και ειδικά μαγνητόμετρα που είχαν αποστολή την ανακάλυψη κενών ή ανοιγμάτων κάτω από τους πάγους.
Τα αμερικάνικα αεροσκάφη έκαναν πτήσεις συνολικής διάρκειας 220 ωρών ,διανύοντας 22700 μίλλια και τραβώντας 70.000 αεροφωτογραφίες.Τα αρχεία αυτά μέχρι σήμερα δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα ! Επίσης η όλη επιχείρηση κινηματογραφήθηκε από το Ναυτικό για τις ανάγκες του Hollywood,ετοιμάζοντας μετά την εμπορική ταινία με τίτλο "Η μυστική Γη",στην οποία αφήγηση έκανε ο γνωστός τότε ηθοποιός Robert Montgomery.
Τι είχε συμβεί όμως και πως από τις 240 ημέρες που προέβλεπαν οι σχεδιασμοί της μεγάλης αυτής αμερικάνικης αποστολής και η υπόθεση έληξε "άδοξα"και "αρνητικά",προτού συμπληρωθούν 56 μόλις ημέρες;
Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από άντρες της αποστολής, το Αμερικανικό Ναυτικό,στην Ανταρκτική,βρέθηκε αντιμέτωπο με ομάδα πραγματικών ιπτάμενων δίσκων που ανέπτυσσαν απίθανες ταχύτητες,που άφησαν όχι μόνον άφωνους,αλλά τελείως αιφνιδιασμένους τους έμπειρους αμερικανούς στρατιωτικούς. Στις αερομαχίες που ακολούθησαν,καταστράφηκαν τέσσερα αεροπλάνα και αλλά δώδεκα χάθηκαν.
.
.
Καθώς υστερούσαν σημαντικά από τη δύναμη πυρός των ιπταμένων δίσκων, οι αμερικανικές υπηρεσίες ανακάλεσαν την αποστολή.Στις επίσημες αναφορές που κατατέθηκαν, τα τέσσερα αεροπλάνα που καταστράφηκαν φαίνεται να "παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και έπεσαν πάνω σε παγόβουνα".
Ο Nαύαρχος Byrd είχε δώσει μια αναπάντεχη, συνέντευξη στην ισπανική εφημερίδα El Mercurio, στο Σαντιάγο, Χιλή στις 5 Μαρτίου 1947. Το δημοσίευμα έγραφε ότι "...ο Ναύαρχος Richard Byrd δήλωσε σήμερα ότι ήταν επιτακτική ανάγκη για τις Ηνωμένες Πολιτείες να ξεκινήσει άμεσα μέτρα άμυνας κατά άγνωστων εχθρικών αεροπλάνων. Ο ναύαρχος δήλωσε επίσης ότι δεν ήθελε να φοβίσει κανέναν, αλλά ήταν μια πικρή πραγματικότητα ότι σε περίπτωση ενός νέου πολέμου οι ηπειρωτικές Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να αμυνθούν από ιπτάμενα αντικείμενα που έρχονται από τον πόλο με απίστευτες ταχύτητες.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο ναύαρχος ανέφερε επίσης ότι σε ένα ταχέως συρρικνούμενο κόσμο οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν μπορούσαν πλέον να αντλήσουν κανένα αίσθημα ασφάλειας από την απομόνωσή της ή τη γεωγραφική απόσταση από ωκεανούς. Ο ναύαρχος επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την πεποίθησή του ότι ολόκληρη η ήπειρος της Ανταρκτικής πρέπει να παρακολουθείται στενά".
Οπως γράφτηκε στις αναφορές της εποχής εκείνης,ένας από τους πλέον έμπειρους αμερικανούς πιλότους καταδιωκτικών,ο John Sergiouson,που ήταν μάρτυρας στο αεροπλανοφόρο
της εκστρατείας,έκανε μία αρκετά δραματική περιγραφή της μάχης,που έγινε στις 26/2/47: "Αυτά τα .."πράγματα"πεταγόντουσαν έξω από το νερό ,λες και τα κυνηγούσε ο "διάβολος" και πετώντας με
.
Καθώς υστερούσαν σημαντικά από τη δύναμη πυρός των ιπταμένων δίσκων, οι αμερικανικές υπηρεσίες ανακάλεσαν την αποστολή.Στις επίσημες αναφορές που κατατέθηκαν, τα τέσσερα αεροπλάνα που καταστράφηκαν φαίνεται να "παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και έπεσαν πάνω σε παγόβουνα".
Ο Nαύαρχος Byrd είχε δώσει μια αναπάντεχη, συνέντευξη στην ισπανική εφημερίδα El Mercurio, στο Σαντιάγο, Χιλή στις 5 Μαρτίου 1947. Το δημοσίευμα έγραφε ότι "...ο Ναύαρχος Richard Byrd δήλωσε σήμερα ότι ήταν επιτακτική ανάγκη για τις Ηνωμένες Πολιτείες να ξεκινήσει άμεσα μέτρα άμυνας κατά άγνωστων εχθρικών αεροπλάνων. Ο ναύαρχος δήλωσε επίσης ότι δεν ήθελε να φοβίσει κανέναν, αλλά ήταν μια πικρή πραγματικότητα ότι σε περίπτωση ενός νέου πολέμου οι ηπειρωτικές Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να αμυνθούν από ιπτάμενα αντικείμενα που έρχονται από τον πόλο με απίστευτες ταχύτητες.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο ναύαρχος ανέφερε επίσης ότι σε ένα ταχέως συρρικνούμενο κόσμο οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν μπορούσαν πλέον να αντλήσουν κανένα αίσθημα ασφάλειας από την απομόνωσή της ή τη γεωγραφική απόσταση από ωκεανούς. Ο ναύαρχος επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την πεποίθησή του ότι ολόκληρη η ήπειρος της Ανταρκτικής πρέπει να παρακολουθείται στενά".
Οπως γράφτηκε στις αναφορές της εποχής εκείνης,ένας από τους πλέον έμπειρους αμερικανούς πιλότους καταδιωκτικών,ο John Sergiouson,που ήταν μάρτυρας στο αεροπλανοφόρο
της εκστρατείας,έκανε μία αρκετά δραματική περιγραφή της μάχης,που έγινε στις 26/2/47: "Αυτά τα .."πράγματα"πεταγόντουσαν έξω από το νερό ,λες και τα κυνηγούσε ο "διάβολος" και πετώντας με
.
.
τόσο υψηλές ταχύτητες,που κατέστρεψαν της κεραίες επικοινωνιών του πλοίου.Ορισμένα αεροπλάνα την στιγμή της απογείωσης, κτυπήθηκαν από λάμψεις που προκλήθηκαν από τους ιπτάμενους δίσκους και συνετρίβησαν δίπλα στα πλοία ! Ήμουν στο κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου και τα έβλεπα να μην κάνουν κανένα ήχο,αλλά να πετούν ανάμεσα στα πλοία μας και να ξερνούν θανατηφόρα φωτιά ! Ξαφνικά το ένα αντιτορπιλλικό που που απείχε από εμάς δύο μίλλια,τυλίχθηκε στις φλόγες και άρχισε να βυθίζεται!Ο αληθινός αυτός εφιάλτης κράτησε είκοσι λεπτά περίπου και μόλις αυτοί οι ιπτάμενοι δίσκοι βούτηξαν μέσα στο νερό αρχίσαμε να μετράμε τις απώλειες μας.
Ο Ναύαρχος Byrd, όταν έφτασε στις ΗΠΑ πέρασε αρκετές εβδομάδες στα ανακριτικά γραφεία.Εχοντας ως βάση έναν έμπειρο Ρώσο στρατιωτικό αναλυτή,ονόματι Βασίλιεφ,κατά την επιστροφή του πίσω στην Ουάσιγκτον,ο ναύαρχος μίλησε για μιά επίθεση από ιπτάμενους δίσκους,οι οποίοι εντελώς αιφνιδιαστικά "πεταγόντουσαν" μέσα από την θάλασσα,με εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες,προκαλώντας δραματικές απώλειες στην αμερικάνικη αρμάδα !!!
Όλα τα έγγραφα του ναυάρχου και το ημερολόγιό του εξαφανίστηκαν περιέργως. Ως ημερομηνία θανάτου του, στη Wikipedia, αναφέρεται η 11η Μαρτίου του 1957.
Τότε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Dwight Eisenhower είχε δηλώσει: ”Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος δεν έχει τελειώσει ακόμα” και επιβεβαιώνεται από την ανησυχητική φράση του ναυάρχου Richard Byrd, "στην περίπτωση ενός νέου πολέμου τα τελευταία Τάγματα του Χίτλερ περιμένουν για τη χρυσή ευκαιρία τους".
Ήδη από τη δεκαετία του 1950, φήμες άρχισαν να κυκλοφορούν ανάμεσα στους γερμανικούς
τόσο υψηλές ταχύτητες,που κατέστρεψαν της κεραίες επικοινωνιών του πλοίου.Ορισμένα αεροπλάνα την στιγμή της απογείωσης, κτυπήθηκαν από λάμψεις που προκλήθηκαν από τους ιπτάμενους δίσκους και συνετρίβησαν δίπλα στα πλοία ! Ήμουν στο κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου και τα έβλεπα να μην κάνουν κανένα ήχο,αλλά να πετούν ανάμεσα στα πλοία μας και να ξερνούν θανατηφόρα φωτιά ! Ξαφνικά το ένα αντιτορπιλλικό που που απείχε από εμάς δύο μίλλια,τυλίχθηκε στις φλόγες και άρχισε να βυθίζεται!Ο αληθινός αυτός εφιάλτης κράτησε είκοσι λεπτά περίπου και μόλις αυτοί οι ιπτάμενοι δίσκοι βούτηξαν μέσα στο νερό αρχίσαμε να μετράμε τις απώλειες μας.
Ο Ναύαρχος Byrd, όταν έφτασε στις ΗΠΑ πέρασε αρκετές εβδομάδες στα ανακριτικά γραφεία.Εχοντας ως βάση έναν έμπειρο Ρώσο στρατιωτικό αναλυτή,ονόματι Βασίλιεφ,κατά την επιστροφή του πίσω στην Ουάσιγκτον,ο ναύαρχος μίλησε για μιά επίθεση από ιπτάμενους δίσκους,οι οποίοι εντελώς αιφνιδιαστικά "πεταγόντουσαν" μέσα από την θάλασσα,με εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες,προκαλώντας δραματικές απώλειες στην αμερικάνικη αρμάδα !!!
Όλα τα έγγραφα του ναυάρχου και το ημερολόγιό του εξαφανίστηκαν περιέργως. Ως ημερομηνία θανάτου του, στη Wikipedia, αναφέρεται η 11η Μαρτίου του 1957.
Τότε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Dwight Eisenhower είχε δηλώσει: ”Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος δεν έχει τελειώσει ακόμα” και επιβεβαιώνεται από την ανησυχητική φράση του ναυάρχου Richard Byrd, "στην περίπτωση ενός νέου πολέμου τα τελευταία Τάγματα του Χίτλερ περιμένουν για τη χρυσή ευκαιρία τους".
Ήδη από τη δεκαετία του 1950, φήμες άρχισαν να κυκλοφορούν ανάμεσα στους γερμανικούς
εθνικιστικούς κύκλους που ήταν βέβαιοι ότι τα μεταπολεμικά ιπτάμενα οχήματα τύπου δίσκου που πετούσαν σε όλο των κόσμο ήταν στην πραγματικότητα γερμανικά υπερ-όπλα που ήταν υπό ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του Τρίτο Ράιχ.
Μέχρι τα τέλη του 1970, νεοναζί συγγραφείς ισχυρίζονταν ότι το θρυλικό Τελευταία Τάγμα, που είχε σκοπό να διαφυλάξει τα απόρρητα των ναζί μετά τον πόλεμο, ήταν σε ένα τεράστιο υπόγειο παράδεισο στην Ανταρκτική.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ
ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ εα
Μέχρι τα τέλη του 1970, νεοναζί συγγραφείς ισχυρίζονταν ότι το θρυλικό Τελευταία Τάγμα, που είχε σκοπό να διαφυλάξει τα απόρρητα των ναζί μετά τον πόλεμο, ήταν σε ένα τεράστιο υπόγειο παράδεισο στην Ανταρκτική.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ
ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ εα
[Πηγή 1]
[Πηγή 2]