.

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Θέλεις να βρίσεις;;; Κάν' το όπως οι Αρχαίοι

Σε ελεύθερη απόδοση...

Όσοι έχουν την κακή συνήθεια να βρίζουν, αν δεν μπορούν να την κόψουν, τουλάχιστον ας προσπαθήσουν να χρησιμοποιούν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα για είναι λιγότερο χυδαίοι….


Αφόδευσε εντός... Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε... Πάρ’ τα πούστη

Ύπαγε συνουσιάσου... Άντε γα…σου

Όδευσε εις συνουσίαν... Άντε γα…σου

Λάβε τους όρχεις ημών... Πάρ’ τα αρχίδια μας

Ει δια το πέος... Είσαι για τον πούτσο

Λάβε έναν αυνανιστήν... Πάρε ένα μαλάκα!

Κάμνω σε τι, εμή μήτηρ;... Τι σου κάνω μάνα μου;

Άλφα τράπεζα πίστεως... Πρώτο τραπέζι πίστα

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει... Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου... Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου... Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!

Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της σης μητρός... Γαμώ το μουνί της μάνας σου

Συνουσιάζεται ο σος οίκος όπου διαμένεις ομοφυλόφιλε... Σου γαμιέται το σπίτι πούστη

Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης αυνάνας εραστής... Χοντρομαλάκας

Συνουσιάσω δε τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε... Θα σου γαμήσω το σπίτι παλιόπουστα!!!

Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σιδερούν κιγκλίγωμα... Της πουτάνας το κάγκελο!!!

Τα εκ σηρός ινών γενόμενα εσωενδύματα, εκ σηρός ινών γενόμενα οπίσθια απαιτούσει... Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός)... Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)

Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών;... Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;

Η παλινδρομική κίνηση ισχύος επί καθέτου άξονος, βαίνουσα συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως και εκσφενδονούσα υγρά βλήματα επί φανταστικού στόχου... μαλακία

Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου... Πάρτα Λίζα και κάν' τα κορνίζα!

Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις... Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι.

Μη μου τους όρχεις τάρατε... Μη μου πρήζετε τα αρχίδια.

Χαίρε ημάς τον πλατύφυλλον... Χαιρέτα μας τον πλάτανο.

Έξω κίναιδε εκ της πρόχειρης οικίας... Έξω πούστη απ’ την παράγκα 

Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα... Πάρ’ τα μωρή άρρωστη.

Με λίγες διορθώσεις από:... [Πηγή]