Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

"Απόβαση" στα ελληνικά νησιά εταιρείας με Τουρκικό ούζο


Το αγοραστικό κοινό στο οποίο προσβλέπει είναι, κατά κύριο λόγο, οι Τούρκοι τουρίστες που επισκέπτονται τα νησιά....

Ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Γκαλίπ Γιοργκαντζίογλου, σε συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα «Μιλιέτ» αναφέρεται στο «Γιενί Ρακί», το τουρκικό ούζο, «σήμα κατατεθέν» στην Τουρκία από την εποχή που ήταν προϊόν του κρατικού μονοπωλίου.

Στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων, ο τίτλος είχε πωληθεί στην εταιρεία «Μέι».

«Αυτήν τη στιγμή πουλάμε στην Ελλάδα 20 - 30 χιλιάδες λίτρα κι αυτό χωρίς να κάνουμε το παραμικρό», λέει ο κ. Γιοργκαντζίογλου και σημειώνει ότι η εταιρεία έχει επιλέξει εβδομήντα εστιατόρια, σε ελληνικά νησιά, όπου θα προωθηθεί το τουρκικό προϊόν.

«Θέλουμε να μετατρέψουμε τα εστιατόρια αυτά σε τουρκικές ταβέρνες», λέει και προσθέτει ότι η προώθηση θα συνδυαστεί με την προσφορά διαφόρων ειδών, όπως ποτήρια, μαχαιροπίρουνα και ομπρέλες για το καλοκαίρι.

«Αρκετοί Τούρκοι επισκέπτονται στα νησιά. Στόχος μας είναι να τους κερδίσουμε. Πιστεύω ότι θα διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας στην Ελλάδα», λέει ο κ. Γιοργκαντζίογλου.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έχει κάνει, το ούζο στην Ελλάδα πωλείται στο ένα τρίτο της τιμής στην οποία πωλείται στην Τουρκία το ρακί. Κι αυτό, λόγω των φόρων που ισχύουν στην Τουρκία.

«Τον τελευταίο ένα χρόνο αυξήθηκε ο ειδικός φόρος κατανάλωσης κατά 44%» λέει και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η τιμή ενός μπουκαλιού «Γιενί Ρακί» (0,7 λίτρα) να αυξηθεί από τις 37,5 στις 52,5 λίρες (16 και 23 ευρώ αντίστοιχα).

Σημαντικό σημείο αναφοράς στην επιλογή των Τούρκων που επισκέπτονται τα νησιά υπήρξε, για την τουρκική εταιρεία, η Γερμανία, όπου το 65% της κατανάλωσης σε ρακί πραγματοποιείται από Τούρκους.

[Πηγή]