της Ατλαντίδας (βίντεο).
Οι θεωρίες για την Ατλαντίδα αναφέρουν την εκτεταμένη χρήση των κρυστάλλων από Άτλαντες. Οι κρύσταλλοι διέφεραν στο μέγεθος μικρός ή μεγάλος, το χρώμα, και τις.... αρμονικές συχνότητες. Οι Κρύσταλλοι αυτοί ακολουθούν αρμονικές συχνότητες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από ένα όργανο που τους χειρίζεται.
Οι Άτλαντες αξιοποιούσαν τις ενέργειες των πυραμίδων, με αρμονικές συχνότητες που συνδέονται με κρυστάλλους για το σκοπό αυτό. Όπως έχουμε και την Μεγάλη Πυραμίδα στο κέντρο του πλανήτη που συνδέεται με τη μήτρα πλέγμα, που δημιουργεί την πραγματικότητά μας.
Atlantis Seed Crystal
Τα Ατλάντεια κρύσταλλα είχαν λάβει δύναμη από μια ποικιλία πηγών, συμπεριλαμβανομένου του Ήλιου, της ενέργειας του συστήματος της Γης, και το πλέγμα πεδίου ή πλέγματα σημείο που συχνά χαρακτηρίζεται από πυραμίδες. Οι Άτλαντες που χρησιμοποιούσαν αυτή την ενέργεια, σε συνδυασμό με κρύσταλλα, για τη μετάδοση ενέργειας από την μία, στην άλλη πυραμίδα τους χαρακτηρίζουμε ως "εξωγήινους", που εισέρχονται και εξέρχονται από τον πλανήτη μας.
Μυστηριώδεις δέσμες ενέργειας.
Με την κλίση του άξονα περιστροφής της Γης σε μια συγκεκριμένη εποχή του χρόνου, μία πυραμίδα θα λειτουργήσει και θα εντείνουν τη μετάδοση ενέργειας σε άλλες πυραμίδες οι οποίες θα λειτουργούν στη συνέχεια ως συστήματα λήψης και θα διαχέουν την ενέργεια όπως χρειάζεται. Το αντίθετο θα ισχύει όταν η πυραμίδα ήταν σε αοριστές σημείο με την ουράνια ευθυγράμμιση της, όταν οι άλλες πυραμίδες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως πομποί.
Όλο αυτό είναι μια περίπλοκη μήτρα σε ένα δίκτυο από κρυστάλλους.
Αμφιλεγόμενη για τη Γη της Ατλαντίδας παραμένουμε ακόμα, και είναι ένα αίνιγμα που μπορεί και να διαψευσθεί. Για να προσθέσουμε περισσότερο μυστήριο για το δίλημμα,υπάρχει ένα μυστήριο γύρω από μια ασυνήθιστη σφαίρα κρυστάλλου που λέγεται ότι έχει βρεθεί σε μια πυραμίδα που βυθίζεται στα νερά κοντά στην τοποθεσία όπου η Ατλαντίδα λέγεται ότι υπήρχε.
Η Φοβερή ανακάλυψη του Δρ Ray Brown.
Γνωστή ως Ατλάντεια Σφαίρα κρυστάλλου από τον Ray Brown, η ανακάλυψη της σφαίρας κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης στο Μπάρι νησιά στις Μπαχάμες στις καταδύσεις του 1970.Ο While, Ray Brown ενώ έψαχνε στην κατάδυση του, ήρθε σε επαφή με μια παράξενη δομή πυραμίδας.
Αν και αιφνιδιάστηκε από το τι είχε βρει, άρχισε την έρευνα και έμεινε έκπληκτος για το ότι οι πλευρές της πυραμίδας ήταν εντελώς λείες και οι αρθρώσεις μεταξύ των επιμέρους τμημάτων να είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Μπαίνοντας στην πυραμίδα, ο Ray ήταν επίσης έκπληκτος από τις καθαρές, και λείες πλευρές του εσωτερικού: δεν υπήρχαν φύκια ή κοράλλια που να μεγάλωσαν στους τοίχους της.
Όχι μόνο αυτό, αλλά ήταν σε θέση να δει καθαρά το εσωτερικό της και το δωμάτιο μέσα σε αυτή ήταν καλά φωτισμένο, αλλά δεν υπήρχε ανιχνεύσιμη πηγή φωτός.
Προσπάθησε να αφαιρέσει από την μία πλευρά της ένα κόκκινο πολύτιμο λίθο που συνδέεται με μία μεταλλική ράβδο που κατέβαινε από το κέντρο της οροφής, αλλά δεν μπόρεσε να το αποσπάσει.
Σχετικά με τέσσερα πόδια κάτω από το σημείο του κόκκινου πολύτιμου λίθου, ήταν ένα χάλκινο γλυπτό μέταλλο δύο ανοικτών χεριών, και πάνω στις παλάμες των χεριών ήταν μια σφαίρα κρυστάλλου, περίπου τέσσερα εκατοστά σε διάμετρο. Ήταν έκπληξη το γεγονός ότι θα μπορούσε να άρει την κρυστάλλινη σφαίρα εύκολα.
Και έτσι κατέλαβε το βραβείο του και κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Όπως το έκανε, ένιωσε μια αόρατη παρουσία να έχει έρθει κοντά του και μια φωνή που τον προειδοποίησε να μην επιστρέψει.
Εκφράζοντας την ανησυχία ότι το βραβείο του μπορεί να αφαιρεθεί από αυτόν,από την κυβέρνηση ως θησαυρός διάσωσης, ο Ρέι κράτησε την ασυνήθιστη σφαίρα - και την ιστορία του - κρυμμένη μέχρι το 1975.
Για ποιο σκοπό χορηγήθηκε η Γυάλινη σφαίρα;; Δημιουργήθηκε;;
Η Αρχική Γυάλινη σφαίρα (Έχει το μέγεθος μιας μπάλας του τένις).
Στο εσωτερικό της σφαίρας είναι οι εικόνες από τις τρεις πυραμίδες, η μία μπροστά από την άλλη. Μερικοί, που εισέρχονται σε μια στοχαστική κατάσταση "Άλφα" ή εγκεφαλικών κυμάτων της συνείδησης, είναι σε θέση να δουν καθαρά μια τέταρτη πυραμίδα, στο πρώτο πλάνο των άλλων τριών. Σε μια άλλη γωνία, ισχυρίστηκαν ορισμένοι ότι είδαν μια αχνή εικόνα της μεγάλης πυραμίδας εσωτερικά.
Χιλιάδες μικροσκοπικές γραμμές κατάγματος εμφανίζονται επίσης, και μπορεί να είναι "ηλεκτρικές προς τη φύση", όπως κάποια μορφή μικροσκοπικών κυκλωμάτων ry.
Η χρήση των κρυστάλλινων σφαιρών στην αρχαιότητα δεν είναι σαφές.
Μερικοί λένε ότι η κρυστάλλινη σφαίρα χρησιμοποιήθηκε σε συνδυασμό με άλλες ισχυρές πολύπλευρες πέτρες (ίσως η κόκκινη πέτρα που ο Ray Brown είδε στην υποβρύχια πυραμίδα;) για να προσελκύσει και να συγκεντρώσει τεράστια ενέργεια από τη Γη, τότε αυτές παράγουν και προβάλουν μία τεράστια δύναμη που προκύπτει.
Για καλό ή για κακό σκοπό, κανείς δεν μπορεί να πει.
Η Ατλάντεια σφαίρα του Ray Brown έχει κάνει μόνο λίγες δημόσιες εμφανίσεις από το 1975.
Ήταν στην Μυστήρια Παγκόσμια Διάσκεψη στην Αριζόνα για τα κρυστάλλινα κρανία της 9-9-9 και την 10/10/10 στο θρύλο της Διάσκεψης για τα 13 κρυστάλλινα κρανία στη Νέα Υόρκη.
Έκδοση της σφαίρας "Ατλάντειας" 11/11/11 στο Συνέδριο για τα κρανία κρυστάλλου των Μάγια.
Συνέδριο στο Λος Άντζελες - Φωτογραφίες από Robyn Swick.
Παραφυσικά γεγονότα
Είναι ενδιαφέρον, κάθε φορά που η Ατλάντεια σφαίρα του Ray Brown έχει εμφανιστεί, μυστηριώδη περιστατικά έχουν αναφερθεί συχνά:
Φάντασμα, φώτα!! Αίσθημα πνοής του ανέμου!! Καυτές και κρύες αισθήσεις!! Μυρμήγκιασμα στα σώματα λόγο της ενέργειας!! Φωνές, ακούσματα!!
Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι υπάρχει θεραπευτική ιδιότητα από τη σφαίρα!!
Κατά καιρούς, πυξίδες έχουν επηρεαστεί όταν τοποθετείται δίπλα τους!!, ενώ ορισμένα μέταλλα φαίνεται να έχουν γίνει προσωρινά μαγνητικά!!.
Βίντεο: Επίδειξη της δύναμης της κρυστάλλινης σφαίρας :
beautystruck
Όταν ο Ray Brown μετακυλίεται στην ηλικία των 89 ετών, η Ατλάντεια σφαίρα πέρασε στην κηδεμονία του Άρθουρ.
Η σφαίρα κρυστάλλου του Δρ Μπράουν είναι η πηγή μιας "ποικιλίας" παραφυσικών γεγονότων.
Οι άνθρωποι αισθάνθηκαν ότι η ενεργοποίηση της σφαίρας αυξάνεται μέσω της υψηλής έντασης και των ηχητικών κυμάτων.
Η βελόνα της πυξίδας που τοποθετείται δίπλα στη σφαίρα περιστρέφεται αριστερόστροφα ,και αρχίζει στροφή προς την αντίθετη κατεύθυνση, όταν την μετακινούμε μόνο δύο ίντσες μακριά.
Μέταλλα προσωρινά μαγνητισμένα σε στενή επαφή με αυτήν. Έχουν ακόμη καταγραφεί περιπτώσεις όπου ένα άτομο έχει επουλωθεί προσωρινά από μια ασθένεια αγγίζοντας τη σφαίρα κρυστάλλου, αλλά στη συνέχεια το επόμενο άτομο που ήρθε στο φάσμα του πήρε τα συμπτώματα της ασθένειας του άλλου προσώπου, σαν το κρύσταλλο που θα μπορούσε να αντλήσει και στη συνέχεια να ενεργοποιήσει ανθρώπινες διαταραχές κατά βούληση.
Ο Trance σχετικά με την μυστηριώδη σφαίρα προσθέτει ότι υπήρχαν τέσσερις ίδιες σφαίρες που δημιουργήθηκαν: οι δύο καταστράφηκαν στην Ατλαντίδα και κάποιες φορές είχαν χρησιμοποιηθεί για κακό σκοπό. Η τρίτη παραμένει κρυμμένη σε ένα βυθισμένο ναό!! Η τέταρτη την έχει στην κατοχή του ο Άρθουρ.
Μήπως οι θέσεις των τριών εικόνων στην πυραμίδα του κρύσταλλου κατέχουν το κλειδί για την εύρεση της τετάρτης, ως αβάσιμη ακόμη υπόγεια πυραμίδα, που είναι η περίφημη Αίθουσα των Αρχείων ; Ίσως ...
Ποιός ο σκοπός της ήταν σφαίρας του κρυστάλλου, και τι ρόλο έπαιξε στο αινιγματικό όργανο του Μπράουν που βρίσκεται μέσα στη βυθισμένη πυραμίδα!! Παραμένει τελικά ένα μυστήριο, αν και φυσικά υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες δυνατότητες.
Μια προτεινόμενη ιδέα είναι ότι η πυραμίδα που είναι βυθισμένη προσέλκυε, τις κοσμικές δυνάμεις που δημιουργούνται. Η αναστολή της ράβδου μπορεί να διεξαχθεί και οι δυνάμεις που έχουν συγκεντρωθεί από το επιστέγασμα!! ΄
Το πολύπλευρο κόκκινο στολίδι στο τέλος της συγκέντρωσης και η ενέργεια που προβλέπεται στην κρύσταλλινη σφαίρα κάτω από αυτήν, προβάλλεται ως αποδείξεις της μεταφοράς ενέργειας, που πιθανώς επέτεινε την απελευθέρωση της ενέργειας; Η κρυστάλλινη σφαίρα ενεργούσε ως δέκτης και πομπός των ενεργειών;
Το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι η σφαίρα κρυστάλλου του Δρ Μπράουν ανακτώνται από το σύστημα και αυτό είναι από μόνο του μαρτυρία για μια πιο εξελιγμένη τεχνολογία, γιατί οι εμπειρογνώμονες στο Ινστιτούτο Smithsonian στην Ουάσινγκτον σημείωσαν, ότι η τεχνολογία για την κοπή χαλαζία πέτρας στην τελειότητα , εκτίθενται στο ότι η σφαίρα κρυστάλλου δεν επιτεύχθηκε από τον πολιτισμό μας, μέχρι το 1900.
Χρήσεις των Κρυστάλλων.
- Θεραπεία, τον τοκετό, στο πέρασμα- Διαλογισμός, αφύπνιση, αυξάνοντας τις ψυχικές ικανότητες
- Αύξηση διανοητική ικανότητα και τη διαύγεια της σκέψης
- Επιστήμη και τεχνολογία
- Αποϋλοποίηση - τηλεμεταφορά - τηλεκίνηση
- Στα μαγνητικά πεδία δύναμης
- Στις βιβλιοθήκες - με την αποθήκευση αρχείων και άλλων γνώσεων, σαν ένας υπολογιστής
- Στη βοτανική και τη γεωργία
- Στον έλεγχο καιρού
- Για τεράστια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από έναν κρυστάλλινο πύργο
- Ανακοίνωση - Τα Κρύσταλλα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν την ενέργεια, και να διατηρήσουντην έντασή της, να εστιάσουν και να διαβιβάσουν σε μεγάλες αποστάσεις όπως οι δέκτες, και είναι ίσοι ή συγκρίσιμοι με τον πομπό.
Οι μεγαλύτερες πέτρες, Κρυστάλλων, ήταν για τις κεντρικές λήψης τηλεοπτικών σταθμών, ενώ οι άλλοι λειτούργησαν ως δέκτες για μεμονωμένες πόλεις, κτίρια, οχήματα και σπίτια.
Σε υψηλότερο πνευματικό επίπεδο, δωμάτια φτιαγμένα από κρυστάλλους ήταν μέρη όπου οι μυημένοι άφησαν τα σώματά τους στην Τελική Υπέρβαση, που συχνά ήταν για να μην επιστρέψουν ποτέ.
ο «Xαμένος» Χριστός του Ντα Βίντσι.
Κοιτάξτε τώρα τι κρατάει ο Χριστός στο χέρι του. Άραγε να γνώριζε κάτι ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι;;
Η γυάλινη σφαίρα την οποία κρατάει ο Χριστός στο χέρι του στον πίνακα «Salvator Mundi» της Βρετανικής Εθνικής Πινακοθήκης και ο οποίος θεωρούνταν ότι απλά ανήκει στη "σχολή των μαθητών" του Λεονάρντο ντα Βίντσι φαίνεται ότι παράλληλα έκρυβε το μυστικό για την πραγματική ταυτότητα του ζωγράφου: και δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον μεγάλο Δάσκαλο της Αναγέννησης, τον μεγαλοφυή Λεονάρντο.
Ο ντα Βίντσι είχε πολλούς μιμητές κατά τον 16ο αιώνα, όμως οι προσπάθειες τους σε καμία περίπτωση δεν πλησίαζαν το δικό του θεϊκό ταλέντο. Έτσι όταν ο νέος προσεκτικός καθαρισμός του πίνακα αποκάλυψε μια διαφανή γυάλινη σφαίρα ζωγραφισμένη με εξαιρετική μαεστρία, οι ειδήμονες ήταν βέβαιοι ότι δεν μπορεί να πρόκειται για έργο κάποιου μαθητή ή μιμητή.
Άλλωστε ο καλλιτέχνης είχε εμμονή με την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονταν με τη δημιουργία της αίσθησης της διαφάνειας στους πίνακές του - όπως ακριβώς αυτό που θέτει η απεικόνιση μιας γυάλινης σφαίρας.
O πίνακας εκτίθεται στο μουσείο Ερμιτάζ της Άγιας Πετρούπολης.
Το άρθρο αυτό παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά από έρευνα της ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ.
http://www.apocalypsejohn.com
Το είδαμε εδώ