Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ....

ΣΤΗΝ ΑΝ. ΜΕΣΟΓΕΙΟ

Δεκάδες Τουρκικά και Ισραηλινά μαχητικά τη νύχτα στην Αν. Μεσόγειο
Από χθες το βράδυ στις 22.00 η ώρα, στην Ανατολική Μεσόγειο παρατηρείται η μεγαλύτερη συγκέντρωση αεροπορικών δυνάμεων που έχει συμβεί ποτέ εν καιρώ ειρήνης, καθώς δεκάδες Τουρκικά μαχητικά ξεκίνησαν σε παράνομες δεσμευμένες περιοχές εντός του FIR της Κύπρου νυχτερινές αεροπορικές.... ασκήσεις CAP και CAS.
Η μία περιοχή βρίσκεται βρίσκεται νότια του Ακρωτηρίου Λεμεσού και της πλατφόρμας «Όμηρος». H περιοχή έχει δεσμευθεί εντελώς παράνομα και υπάρχουν σκέψεις μεταξύ των Ισραηλινών να στείλουν μαχητικά αεροσκάφη, αφού πρόκειται για παράνομη δέσμευση σε FIR Λευκωσίας.
Τα Τουρκικά μαχητικά πετάνε μέχρι το ύψος των 20.000 ποδών. Η δεύτερη περιοχή που δέσμευσε είναι κατά μήκος των βορείων ακτών της νήσου, επίσης παράνομα φυσικά.
Με τη δέσμευση των περιοχών αυτών, έστω και για λίγες ώρες, επηρεάζονται οι πτήσεις προς τις χώρες της Μέσης Ανατολής και του Ειρηνικού, ενώ η Κυπριακή Δημοκρατία κατήγγειλε την πρακτική της Τουρκίας στον ICAO, με την αποστολή ΝΟΤΑΜ, αναφέροντας ότι η δέσμευση των περιοχών έγινε παράνομα και χωρίς της συγκατάθεσή της δίνοντας διπλωματικό "πάτημα" στο Ισραήλ για να επέμβει.
Το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς έχει ήδη θέσει σε ετοιμότητα τις αντιαεροπορικές του δυνάμεις, ενώ τα ραντάρ από το όρος Τρώοδος, συνεχώς μεταφέρουν στοιχεία από την Τουρκική δραστηριότητα.
Επίσης, το Ισραήλ, λόγω και του ότι εορτάζει την Εβραϊκή πρωτοχρονιά, έχει θέσει σε υψηλή ετοιμότητά του αεροπορικές και ναυτικές δυνάμεις, καθώς και μεγάλο αριθμό μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων. Στην περιοχή πετούν αρκετά Ισραηλινά μαχητικά, καθώς υπήρξαν πληροφορίες για παρενόχληση εμπορικών σκαφών του Ισραήλ από Τουρκικά αεροσκάφη. Δύο Ισραηλινές κορβέτες περιπολούν στην περιοχή, ενώ έχουν πυκνώσει οι περιπολίες των UAV κοντά στην πλατφόρμα.
Στην Τουρκική άσκηση συμμετέχουν μαχητικά F-16, F-4 Terminator 2020 (που έχουν εκσυγχρονιστεί από τους... Ισραηλινούς) και αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου CN-325-100 και C-160.

Το είδαμε εδώ