.

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Νικόλ Κόντου: Η Ελληνίδα επιχειρηματίας που έχει κατακτήσει την Αυστραλία [εικόνες]

Φτιάχνει κεριά και κάνει P.R. σε διάσημους
ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ HACCI

Η Νικόλ Κόντου είναι μια Ελληνοαυστραλέζα καλλονή που έχει κατακτήσει την Αυστραλιανή αγορά με δύο πολύ διαφορετικές επιχειρήσεις που διοικεί και αποτελεί πρότυπο για τη νεανική επιχειρηματικότητα....

Η μία είναι η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Material Girl, η οποία είναι από τις πιο επιτυχημένες στην Αυστραλία, καθώς έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση πολύ μεγάλων events, όπως το σόου της L'Oreal στη Μελβούρνη, ενώ έχει συνεργαστεί και με εκπροσώπους της διεθνούς showbiz, όπως τη Μαρί Πρίσλεϊ και την Πάρις Χίλτον, αλλά και τον Ρόναν Κίτινγκ και τον Ντένις Ρόντμαν.

Με την Τζένιφερ Λόπεζ

Η δεύτερη επιχείρησή της κάνει ξακουστή την Ελλάδα στη μακρινή Αυστραλία. Πρόκειται για μια επιχείρηση χειροποίητων κεριών μέσα σε φλιτζανάκια του ελληνικού καφέ που φέρουν τον μαίανδρο. 

Όπως αναφέρει η ίδια στο site της εταιρείας, η οποία εδρεύει στη Μελβούρνη, οι Αυστραλοί που θα τα επιλέξουν θα βάλουν λίγη από τη Μεσόγειο στο σπίτι τους. Σε συνέντευξή της στο αυστραλιανό site brimbank.starweekly.com.au, η Νικόλ λέει πως πάντα ήθελε να δημιουργήσει κάτι δικό της που θα συνδύαζε την Ελληνική της κληρονομιά. 

«Έχω περάσει την καριέρα μου ενισχύοντας το προφίλ άλλων εταιρειών, επιχειρηματιών και προϊόντων και ήθελα να διοχετεύσω τη δημιουργικότητά μου και το πάθος μου για την Ελλάδα μέσα από δικά μου προϊόντα».

«Όταν μυρίζει κάτι, μπορεί να σου θυμίσει την ανάμνηση κάποιων διακοπών, κι έτσι ήμουν πολύ επιλεκτική στα αρώματα που τελικά υιοθέτησα (για τα κεριά μου), ακριβώς επειδή ήθελα να ξυπνήσω τη νοσταλγία των διακοπών ή του μαγειρέματος με τη μαμά σου ή τη γιαγιά σου στην κουζίνα», λέει η 33χρονη Νικόλ. 

Τα κεριά που έχουν προκαλέσει τη μεγαλύτερη συζήτηση γύρω από τα «Candles by Nikoletta» είναι αυτά με άρωμα ούζου και κανέλας.












Η Νικόλ την περασμένη Παρασκευή, απέσπασε το αυστραλιανό βραβείο HACCI για τη νεανική επιχειρηματικότητα. Το βραβείο αφορούσε την εταιρεία παραγωγής κεριών.






















[Πηγή]