.

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

E-RODIOS blog: 14000 αναρτήσεις - Ευχαριστούμε!


Όταν το 2009 ξεκινούσα το E-rodios.blog ποτέ δεν είχε φανταστεί ότι θα έφτανε μέχρι τις 14.000 αναρτήσεις, λόγω της απειρίας και της αγνωσίας μου για τα περί του διαδικτύου....

Ένας απλός πειραματισμός πάνω στη δημιουργία ενός ιστολογίου μετατράπηκε σε έναν τρόπο έκφρασης προσωπικών ανησυχιών και σκέψεων. Σε ένα ταξίδι απόκτησης γνώσεων, διεύρυνσης πνευματικών οριζόντων και ανταλλαγής απόψεων. Ευχαριστώ που αγκαλιάσατε αυτή μου την προσπάθεια και γίνατε μέλη ή αναγνώστες αυτής της ιστοσελίδας.

Ξεκίνησα με κινητήριά μου δύναμη, την όσο το δυνατόν περισσότερη εξοικείωση με την υπάρχουσα τεχνολογία, συνέχισα με κινητήριά μου δύναμη, την καθημερινή αγάπη και στήριξη των χιλιάδων καθημερινών αναγνωστών μας από 151 κράτη του πλανήτη μας.

Η προσπάθεια συνεχίζεται ακάθεκτη.  Συνεχίζω να εμμένω στην ποιότητα και να αγνοώ εσκεμμένα την ποσότητα, σεβόμενος και τοποθετώντας πάνω απ' όλα, το αναγνωστικό μου κοινό.

14.000 ευχαριστώ σε όλους εσάς που επιλέγετε καθημερινά το E-rodios.blog για την ενημέρωσή σας.

14.000 ευχαριστώ σε όλους εσάς που έχετε στηρίξει και στηρίζετε το E-rodios.blog.

14.000 ευχαριστώ σε όλους εσάς που έχετε στείλει θέματα για ανάρτηση στο E-rodios.blog.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

E-rodios